مدتی از سرویس برنامه دهی رایگان ژن سبز برای کاربران اولیه اش می گذرد. ژن سبز با برنامه های خود سعی می کند سبک زندگی شما را اصلاح کند تا زندگی سالم و شادابی داشته باشید. تناسب اندام با رژیم های عجیب و غریب امکان پذیر نیست. تنها اصلاح سبک زندگی و برنامه های مناسب است که می تواند تناسب اندام را برای همیشه به شما هدیه دهد.

گزارشی مختصر از شروع کار ژن سبز

برنامه ورزشی و غذایی، ژن سبز

تا کنون اشاراتی به رضایت کاربران از این دوره برنامه داشتیم اما به صورت آماری تا کنون گزارشی به شما عزیزان ارائه نکردیم.

در هفته ی اول شروع کار ژن سبز که ثبت نام ها برای ارائه برنامه های رایگان باز شد، 300 کاربر به این مجموعه پیوستند. پشتیبان های ژن سبز با تمامی این 300 نفر تماس گرفتند و جویای وضعیت و آمادگی این عزیزان شدند که از این بین 278 نفر اعلام آمادگی برای دریافت و اجرای این برنامه ها نمودند و سایر افراد نیز صرفا به خاطر تست سیستم ژن سبز عضو شده بودند.

پشتیبان ها به سرعت از طریق تلگرام و یا ایمیل با این عزیزان ارتباط برقرار نموده و سوالاتی که برای تنظیم برنامه تخصصی توسط متخصص تغذیه و متخصص ورزشی نیاز بود برای آن ها ارسال نمودند. از این 278 نفر 124 نفر اطلاعات خود را تکمیل کردند و برای تنظیم برنامه به پشتیبان خود تحویل دادند و پس گذشت حداکثر 48 ساعت برنامه تخصصی خود را دریافت نمودند.

از این تعداد افراد، متاسفانه ای عده ی زیادی به برنامه های خود پایبند نبودند و در اجرای این برنامه ها ناکام ماندند. اما از کسانی که با ژن سبز همراه بودند 40 نفر نتیجه های خارق العاده گرفتند. اما نکته ی جالب و قابل تامل از این دوره، احساس رضایت کاربران از سبک زندگی جدید خود بود. خوشبختانه این کاربران با تعامل خوبی که با فیت یار خود داشتند توانستند نکات ریز برنامه ها را در زندگی خود به خوبی وارد کنند و با این سبک زندگی به خوبی خو بگیرند. فیت یار با پیگیری های روز به روز و دقیق خود از عملکرد کاربران عزیز توانست همراهی آن ها را برانگیزد و نکات ریز و جزئی را به خوبی به آن ها گوشزد کند.

همین حالا در ژن سبز ثبت نام کنید

ژن سبز ارائه دهنده برنامه های ورزشی و غذایی شخصی سازی شده بر اساس شرایط خاص شما کاربران عزیز - مجله ژن سبز

هم اکنون مدتی می گذرد که ژن سبز فعالیت خود را در سطح وسیع و به طور عمومی آغاز کرده است. علاقه مندان به سلامتی و تناسب اندام می توانند با ثبت نام به صورت رایگان عضو ژن سبز شوند و از بیشتر امکانات آن نیز بهره مند شوند.

علاوه بر آن شما عزیزان می توانید از میان مجموعه مربیان و متخصصان تغذیه مجموعه ژن سبز، برای خود یک تیم شخصی متشکل از مربی و متخصص دلخواه، انتخاب کنید و از آن ها در جهت رسیدن به سبک زندگی سالم، سلامتی و تناسب اندام کمک بگیرید. فیت یار نیز در صورت تمایل شما، در کنارتان خواهد بود تا بازده تلاش شما و متخصصان را افزایش دهد.

تمام افراد حاضر در مجموعه ژن سبز از جمله بهترین ها در زمینه فعالیت خودشان هستند که از میان جامعه آماری بزرگی دستچین شده اند. پس با خیال راحت بخش علمی و تخصصی زندگی خود را به آن ها بسپارید و با خیال راحت در جهت زندگی بهتر گام بردارید. چرا که در شیوه زندگی مدرن و با وجود تمامی فشردگی ها و گسترش تکنولوژی، کم تحرکی و مصرف نادرست مواد غذایی جای خود را در زندگی ما پیدا کرده اند و اگر به درستی با آن ها مقابله نکنیم می توانند سلامتی روح و جسم ما را خدشه دار کنند.

از طرفی بحث ورزش و تغذیه نیازمند علم و تخصصی می باشد که حاصل سال ها تحصیل، تحقیق و تجربه می باشد؛ لذا هر کسی به تنهایی نمی تواند در این موارد توانایی لازم را کسب کند و ضروری است که این بخش از زندگی خود را به دست متخصصین در این زمینه بسپاریم.

همین حالا در باشگاه مجازی ژن سبز ثبت نام کنید!