وقتی که بردلی کوپر به نقشی متعهد می شود، پشت هیچ مانعی گیر نمی کند.  این بازیگر، سخت تلاش کرده است تا برای ایفای نقش زندگی واقعی سرباز آمریکایی به نام کریس کیل در فیلم ” تک تیرانداز” به کارگردانی کلینت ایست وود به بدنی ایده آل دست پیدا کند، فیلمی که نامزد دریافت 6 جایزه ی اسکار از جمله جایزه ی بهترین فیلم و بهترین بازیگر مرد برای کوپر شد. مردم جدیدترین اخبار را از نویسنده و تهیه کننده ی فیلم، جیسون هال، در مورد اخبار داخلی فیلم گرفته اند و اینکه چطور کوپر برای تبدیل شدن به کیل تمرین دیده است. فردی که به طور گسترده ایی، به عنوان مرگبارترین تک تیرانداز تاریخ آمریکا شناخته شده است.

بردلی کوپر چگونه خود را برای ایفای نقش در فیلم “تک تیرانداز”، ورزیده کرد؟

هال می گوید که کوپر برای افزایش وزن 20 کیلویی، رژیم غذایی سخت و دیوانه واری داشت، او تقریبا هر 55 دقیقه یک بار غذا می خورد، غذاهایی که در مجموع روزانه حدود 8000 کالری داشتند.هال اضافه می کند: ” بردلی از مربی مخصوص خودش کمک می گرفت، فردی که بسیار سخت گیر بود. فکر کنم که بردلی به مدت چندین ماه، روزی 4 ساعت تمرین می کرد. او مصمم بود که این کار را طبیعی انجام دهد و نمی خواست که از هورمون، استروئید و یا هر چیز دیگری استفاده کند. او فقط بسیار منظم بود و هر کجا هم که می رفت، مربی اش را همراه خودش می برد.”

 

تلاش بردلی کوپر برای ایفای نقش در فیلم تک تیر انداز، ژن سبز

در کنار خوردن حجم انبوهی از غذا و انجام تمرینات فشرده، هال گفت که همچنین آماده سازی کوپر، شامل دو جلسه در روز با یک مربی صدا بود، و همچنین او چندین ساعت را صرف تماشای فیلم های کیل می کرد، فردی که کوپر به طور مدام او و حرکاتش را بررسی می کرد.وقتی که نوبت به هدف گیری واقعی با تفنگ رسید؛ مربی کوپر، تک تیر انداز ارتش، به نام کوین لاکز بود که همراه با کیل در جنگ حضور داشت. لاکز در فیلم مشاور نیز بود.

هال گفت:” کوپر واقعا ثابت کرد که خیلی خوب است. در صبح روز دوم، او بیرون رفت و منظم و پشت سره هم هدف هایی با فاصله ی حدود 700 متری که به اندازه ی فنجان چای بودند را با تیر می زد. او خیلی زود یاد گرفت.”

هال می گوید:” اما کار برجسته، شیوه ایی بود که با آن کوپر توانست کیل را به زندگی برگرداند.” ( اینقدر شبیه به خود او ایفای نقش کرد)هال توضیح می دهد:” او توانست که ماهیت و ذات کریس کیل را درک کند. یعنی همان اندیشه ی روحی آن مرد و اینکه چه چیزی باعث می شد که او به پیش برود. لحظاتی بود که از زاویه ی خاصی از او فیلم برداری می کردند و شما فقط احساس می کردید که او کریس است، و ذات کریس را احساس می کردید.”