دوتایی های شگفت انگیز(کراتین هدیه) با ارسال رایگان+خرید حضوری


دسته‌بندی کالاها

نحوه مصرف کراتین برای افراد لاغر

نویسنده: مدیرسایت
منتشرشده در: 22 فروردین 1401

آیا به دنبال راهی برای افزایش قدرت و عضله سازی هستید؟ اگر از لاغری رنج می‌برید، ممکن است فکر کنید که عضله سازی برای شما دشوارتر است. اما نگران نباشید. کراتین، بعنوان یک مکمل قدرتمند، می‌تواند به شما در رسیدن به اهدافتان کمک کند.

کراتین یک اسید آلی طبیعی است که در بدن شما یافت می‌شود و به عضلات شما برای تولید انرژی کمک می‌کند. با افزایش ذخایر کراتین در عضلات، می‌توانید تمرینات سخت‌تر و طولانی‌تری انجام دهید و شاهد رشد عضلانی سریع‌تر باشید. برای این کار باید نحوه مصرف کراتین برای افراد لاغر را بدانید. پس تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

 

 

مزایای کراتین برای افراد لاغر

راز عضله سازی برای افراد لاغر مصرف مکمل کراتین است. قدرت نهفته ای که در مکمل بدنسازی کراتین وجود دارد دستیابی به این هدف مهم را برای افراد لاغر میسر میسازد. از جمله مزایای کراتین برای افراد لاغر می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • افزایش قدرت: کراتین به شما کمک می‌کند تا وزنه‌های سنگین‌تر را بلند کنید و در تمرینات خود پیشرفت کنید.
  • افزایش حجم عضلات: کراتین با افزایش آب درون سلولی عضلات، به عضلات شما ظاهری حجیم‌تر و پرتر می‌دهد.
  • بهبود ریکاوری: کراتین به عضلات شما کمک می‌کند تا سریع‌تر از تمرینات سخت ریکاوری شوند.
  • افزایش وزن: کراتین به طور غیرمستقیم با افزایش توده عضلانی، به افزایش وزن شما کمک می‌کند.

 

مزایای کراتین برای افراد لاغر

 

نحوه مصرف کراتین برای افراد لاغر

کراتین یک مکمل بی‌خطر و موثر برای افراد لاغر است که به آنها در عضله سازی و افزایش قدرت کمک می‌کند. با مصرف صحیح کراتین و پیروی از یک برنامه ورزشی منظم، می‌توانید به اهدافتان در تناسب اندام برسید. به طور کلی دو روش رایج برای مصرف مکمل کراتین وجود دارد:

  • بارگیری: در این روش، شما 5 گرم کراتین را 4 بار در روز به مدت 5 تا 7 روز مصرف می‌کنید.
  • نگهداری: پس از فاز بارگیری، 5 گرم کراتین را 1 تا 2 بار در روز مصرف می‌کنید.

نکات مهمی که حین مصرف این مکمل باید به آن توجه شود این است که کراتین باید با آب فراوان مصرف شود. در طول دوره مصرف کراتین، به طور منظم هیدراته بمانید. از مصرف بیش از حد کراتین خودداری کنید و اگر از مشکلات سلامتی خاصی رنج می‌برید، قبل از مصرف کراتین با پزشک خود مشورت کنید.

 

آیا استفاده از کراتین باعث افزایش چربی در بدن می‌شود؟

افزایش چربی در بدن زمانی رخ می‌دهد که مقدار کالری دریافتی بدن بیشتر از مقدار کالری مصرفی شما باشد. مصرف مکمل کراتین کالری بسیار کمی به بدن می رساند و احتمالاً باعث افزایش چربی در بدن نمی‌شود.

ورزشکاران معمولاً در دوره‌های کاهش وزن و سوزاندن چربی، از مصرف کراتین خودداری می‌کنند و بیشتر مایل به مصرف مکمل هایی مثل مکمل پروتئین وی هستند. اما بر اساس تحقیقات اخیر، مصرف کراتین احتمالاً منجر به افزایش چربی در بدن نمی‌شود و متابولیسم چربی‌ها را تحت تأثیر قرار نمی‌دهد. بهتر است در دوره کاهش وزن، مصرف کراتین را به مقدار کمی از حداقل 5 گرم محدود کنید و از دوره‌های بارگیری پرهیز کنید تا جلوی احتمال احتباس آب در بدن و تغییرات وزنی ناخواسته را بگیرید.

مصرف کراتین در دوران کات توده عضلانی شما را حفظ می کند و نیازی نیست نگران تحلیل عضلاتتان باشید و قدرت عضلات همچنان باقی می ماند.

 

ارتباط کراتین و تناسب اندام

 

ارتباط کراتین و تناسب اندام

اگر قصد مصرف کراتین را دارید باید باورهای غلط و اطلاعات صحیح در مورد این مکمل را بدانید. افزایش وزن ناشی از مصرف کراتین و افزایش حجم عضلات نباید باعث برداشت اشتباه در مورد این مکمل شود. در ادامه موارد مهمی که باید در هر مورد بدانسد را یادآور می شویم.

 

کراتین و احتباس آب در بدن

حقیقت این است که مصرف کراتین در افراد لاغر ممکن است به افزایش وزن منجر شود، اما این افزایش وزن به دلیل احتباس آب در عضلات است، نه چربی. باور غلط در مورد مکمل کراتین این است که مصرف این ماده باعث چاقی می شود.

 

کراتین و افزایش توده عضلانی

حقیقت این است که احساس حجیم شدن عضلات در روزهای ابتدایی مصرف کراتین به دلیل احتباس آب است. و باور غلطی که در مورد آن رایج است این مورد است که مکمل کراتین به طور جادویی عضلات را حجیم می کند.

مکمل کراتین با افزایش قدرت و عملکرد ورزشی، به شما کمک می کند تا تمرینات پرفشارتری انجام دهید و در نتیجه، عضله سازی را تحریک کنید و به تنهایی باعث عضله سازی نمی شود.

 

عضله سازی با کراتین

 

بهترین نوع کراتین برای افراد لاغر

با در نظر گرفتن حقایق و باورهای غلط، می توانید انتخاب آگاهانه تری در مورد مصرف کراتین داشته باشید و از مزایای آن برای تناسب اندام خود بهره ببرید. بهترین نوع کراتین برای افراد لاغر نمونه خاصی از این مکمل نیست و شما با توجه به شرایط و هدف خود هر محصولی از هر برندی که مطابق خواست شما باشد را می توانید مصرف نمایید.

 

بهترین نوع کراتین برای افراد لاغر

مقالات مشابه

دیدگاه‌ها

مجموع دیدگاه‌ها:

شما هم درباره این کالا دیدگاه ثبت کنید

کاربر گرامی ، جهت درج دیدگاه لطفا با نام کاربری خود وارد شوید .

با ثبت دیدگاه و مشارکت در ارائه توضیحات این کالا، به سایر کاربران در انتخاب کمک کنید
خانه دسته‌بندی مجوزها حساب‌کاربری