دوتایی های شگفت انگیز(کراتین هدیه) با ارسال رایگان+خرید حضوری


دسته‌بندی کالاها

بهترین مکمل کربوهیدرات ایرانی و خارجی

نویسنده: مدیرسایت
منتشرشده در: 22 فروردین 1401

کربوهیدرات ها منبع اصلی تأمین انرژی برای عضلات در حین فعالیت بدنی هستند. مصرف مکمل های کربوهیدراتی مناسب، باعث افزایش عملکرد و بهبود توان ورزشی می شود. انواع مختلفی از مکمل های کربوهیدرات وجود دارد، انتخاب نوع و مقدار کربوهیدرات بستگی به نوع ورزش و مدت زمان فعالیت دارد. مشورت با یک مربی یا متخصص تغذیه ورزشی برای تنظیم برنامه مصرف کربوهیدرات، ضروری است.

برای شناخت و خرید بهترین مکمل کربوهیدرات ایرانی و خارجی باید اطلاعات کافی در این رابطه داشته باشید. این مکمل ورزشی در زمینه افزایش وزن و حجم نیز موثر است، پس اگر به دنبال تناسب اندام هستید و تمایل به خرید مکمل کربوهیدرات دارید به محصولاتی که معرفی می شود توجه داشته باشید تا در نهایت بهترین نمونه را انتخاب نمایید.

 

بهترین مکمل کربوهیدرات برای افزایش وزن

بهترین وقتی معنا پیدا می کند که دقیقا مطابق با اهداف و شرایط شما باشد. بهترین مکمل کربوهیدرات برای افزایش وزن، مکملی است که دارای ویژگی های زیر باشد:

  • ارزش غذایی بالا: مکمل کربوهیدرات باید حاوی کالری و کربوهیدرات زیادی باشد تا بتواند به افزایش وزن کمک کند.
  • سرعت جذب بالا: کربوهیدرات ها بر اساس سرعت جذب به دو دسته ساده و پیچیده تقسیم می شوند. کربوهیدرات های ساده سریعتر جذب می شوند و می توانند به افزایش سریع وزن کمک کنند.
  • طعم خوب: مکمل کربوهیدرات باید طعم خوبی داشته باشد تا مصرف آن راحت باشد.

به طور کلی، مکمل های کربوهیدراتی که حاوی ترکیبی از کربوهیدرات های ساده و پیچیده هستند، گزینه بهتری برای افزایش وزن هستند. این مکمل ها می توانند به شما کمک کنند تا کالری مورد نیاز خود را برای افزایش وزن دریافت کنید. بهتر است قبل از مصرف این مکمل، به قیمت مکمل کربوهیدرات هم توجه کنید تا خرید مقرون به صرفه ای داشته باشید و با پزشک یا متخصص تغذیه نیز مشورت کنید تا مطمئن شوید که مصرف آن برای شما بی خطر است.

 

بهترین مکمل کربو

 

بهترین مکمل کربوهیدرات ایرانی

ورزشکاران با هدف تامین انرژی مورد نیاز بدن برای تمرین، افزایش قدرت و استقامت عضلات، بهبود سرعت و چابکی و جلوگیری از خستگی زودرس از مکمل کربوهیدرات استفاده می کنند. برای خرید این مکمل نباید تصور کنید که تنها نمونه های خارجی شما را به اهدافتان می رساند. خوشبختانه تولیدکنندگان داخلی با بالاترین کیفیت به تولید و عرضه انواع مکمل ورزشی می پردازند. پس اگر به دنبال بهترین مکمل کربوهیدرات هستید به نمونه هایی که در ادامه معرفی می شوند توجه داشته باشید.

 

پودر کربوهیدرات ژن استار

پودر کربوهیدرات ژن استار یک مکمل ورزشی است که حاوی کربوهیدرات های ساده و پیچیده است. این مکمل می تواند به تامین انرژی مورد نیاز بدن برای تمرین و بهبود عملکرد ورزشی کمک کند. پودر کربوهیدرات ژن استار حاوی ترکیباتی همچون مالتودکسترین، دکستروز، فروکتوز، اسید سیتریک، طعم دهنده و رنگ خوراکی است. برای مصرف پودر کربوهیدرات ژن استار، دو پیمانه از پودر را با 600 میلی لیتر آب مخلوط کنید و روزانه دو بار، یکی قبل از تمرین و دیگری حین تمرین، مصرف کنید.

پودر کربوهیدرات ژن استار 3000 گرم

 

پودر کربو 100% دوبیس نوتریشن

پودر کربو 100% دوبیس نوتریشن یک مکمل ورزشی است که حاوی کربوهیدرات های ساده و پیچیده است. این مکمل می تواند به تامین انرژی مورد نیاز بدن برای تمرین و افزایش حجم عضلات کمک کند.

ترکیبات پودر کربو 100% دوبیس نوتریشن شامل مالتودکسترین، دکستروز، فروکتوز، گلوکز، اسید سیتریک، طعم دهنده و رنگ خوراکی است. این مکمل باعث افزایش انرژی و استقامت در حین تمرینات ورزشی، بازسازی ذخایر گلیکوژن، افزایش وزن و قدرت، بدون کلسترول و چربی و جذب بهتر مواد مغذی می شود. برای هر وعده، دو پیمانه (۶۰ گرم) از پودر را در ۸۰۰ میلی لیتر آب، آبمیوه یا شیر مخلوط کرده و میل کنید.

پودر کربو 100% دوبیس نوتریشن 2000 گرم – توتی فروتی

بهترین مکمل کربوهیدرات خارجی

انتخاب بهترین مکمل کربوهیدرات خارجی به عوامل مختلفی از جمله نوع ورزش، شدت تمرینات و ترجیحات شخصی فرد بستگی دارد. از آنجا که ورزش کردن باعث کاهش ذخایر کربوهیدرات بدن می شود، مصرف مکمل کربوهیدرات می تواند به تامین انرژی مورد نیاز بدن برای تمرینات ورزشی کمک کند. مکمل های کربوهیدرات خارجی در انواع مختلفی وجود دارند که در ادامه دو نمونه از محبوب ترین مکمل کربوهای خارجی را معرفی خواهیم کرد.

 

کربوهیدرات شرکت فا

کربو FA یک مکمل ورزشی است که حاوی کربوهیدرات های ساده و پیچیده است. این مکمل می تواند به ریکاوری عضلات و افزایش انرژی پس از تمرینات فیزیکی شدید یا طولانی مدت کمک کند.

ترکیبات کربو FA شامل مالتودکسترین، دکستروز، فروکتوز، گلوکز، اسید سیتریک، طعم دهنده و رنگ خوراکی است.

برای مصرف کربو FA، دو پیمانه از پودر را با 600 میلی لیتر آب مخلوط کنید و روزانه دو بار، یکی پس از تمرین و دیگری قبل از خواب، مصرف کنید.

از این مکمل برای ریکاوری عضلات، افزایش انرژی، کاهش خستگی و جلوگیری از کاهش ذخایر گلیکوژن استفاده می شود.

مکمل کربو فا

کربوهیدرات اپلاید نوتریشن

کربو ایکس اپلاید ناتریشن یک مکمل کربوهیدراتی است که حاوی دکسترین حلقوی بسیار منشعب است. دکسترین حلقوی یک نوع کربوهیدرات پیچیده است که به سرعت جذب می شود و می تواند به تامین انرژی مورد نیاز بدن برای تمرینات ورزشی کمک کند.

ترکیبات کربو ایکس اپلاید ناتریشن شامل دکسترین حلقوی، دکستروز، اسید سیتریک، طعم دهنده و رنگ خوراکی است.

برای مصرف کربو ایکس اپلاید ناتریشن، دو پیمانه از پودر را با 600 میلی لیتر آب مخلوط کنید و روزانه دو بار، یکی قبل از تمرین و دیگری پس از تمرین، مصرف کنید.

از جمله فواید کربو ایکس اپلاید ناتریشن میتوان به افزایش انرژی، بهبود ریکاوری عضلات و افزایش عملکرد ورزشی اشاره کرد.

کربوهیدرات اپلاید ناتریشن - Applied Nutrition Carb X

 

بهترین مکمل کربوهیدرات برای بدنسازی

مصرف صحیح مکمل های ورزشی مانند کربوهیدرات، در کنار برنامه ورزشی منظم و رژیم غذایی اصولی میتواند به ورزشکاران کمک کند تا با توان بیشتری به انجام فعالیت های ورزشی بپردازند. اگر به ورزش بدنسازی مشغول هستید و به دنبال بهترین مکمل کربوهیدرات برای بدنسازی هستید نباید تصور کنید که بهترین برای همه یک محصول بخصوص است.

بهترین مکمل برای شما همانی است که اهداف و نیازهای شما را پاسخ دهد. اما با توجه به نظرات سایر ورزشکاران که از مکمل کربو استفاده کرده اند، یکی از بهترین مکمل های کربو برای بدنسازی پودر کربو فارما پلاس است که حاوی ترکیبی از کربوهیدرات‌های ساده و پیچیده است. این مکمل به تامین انرژی مورد نیاز ورزشکاران، جلوگیری از تحلیل ذخایر گلیکوژن عضلانی و تحریک هورمون انسولین کمک می‌کند.

بهترین زمان مصرف پودر کربو فارما پلاس، دو ساعت قبل و دو ساعت بعد از تمرین است. هر بار ۳ پیمانه (۱۰۰ گرم) از پودر را با ۵۰۰ میلی لیتر آب مخلوط نموده و میل کنید.

پودر کربو فارما پلاس

 

مکمل کربوهیدرات برای حجم

در صورتیکه برای افزایش حجم به انجام فعالیت های ورزشی و مصرف مکمل های ورزشی روی آورده اید و به دنبال بهترین مکمل کربوهیدرات برای حجم هستید، پودر کربو انرژی نید نوتریشن را پیشنهاد می کنیم. این مکمل با تامین کربوهیدرات مورد نیاز بدن، مزایای متعددی برای ورزشکاران و بدنسازان به همراه دارد. مکمل کربو نید نوتریشن با طعم دلپذیر و هضم آسان، گزینه مناسبی برای مصرف در طول تمرینات ورزشی است.

از جمله ویژگی های این مکمل می توان به افزایش انرژی و استقامت در حین تمرینات ورزشی، پیشگیری از افت قند خون در حین تمرینات ورزشی، مناسب برای افزایش حجم و وزن و هضم آسان و سریع اشاره کرد. برای هر وعده، یک پیمانه (۴۶ گرم) از پودر را در ۳۰۰ میلی لیتر آب یا آبمیوه مخلوط کرده و میل کنید.

پودر کربو انرژی نید نوتریشن 2000 گرم

 

مقالات مشابه

دیدگاه‌ها

مجموع دیدگاه‌ها:

شما هم درباره این کالا دیدگاه ثبت کنید

کاربر گرامی ، جهت درج دیدگاه لطفا با نام کاربری خود وارد شوید .

با ثبت دیدگاه و مشارکت در ارائه توضیحات این کالا، به سایر کاربران در انتخاب کمک کنید
خانه دسته‌بندی مجوزها حساب‌کاربری