دوتایی های شگفت انگیز(کراتین هدیه) با ارسال رایگان+خرید حضوری


دسته‌بندی کالاها

بهترین بتا آلانین

نویسنده: مدیرسایت
منتشرشده در: 22 فروردین 1401

بتا آلانین یک اسید آمینه غیر ضروری است که در بدن به همراه هیستیدین برای تولید کارنوزین استفاده می‌شود. کارنوزین یک دی پپتید است که در عضلات اسکلتی ذخیره می‌شود و نقش مهمی در کاهش خستگی و افزایش عملکرد ورزشی دارد. از جمله فواید مکمل بتا آلانین برای ورزشکاران می توان به افزایش استقامت و قدرت، کاهش خستگی در تمرینات شدید، افزایش تعداد تکرارها در تمرینات و کاهش درد عضلانی پس از تمرین اشاره کرد. برای انتخاب بهترین بتا آلانین باید ابتدا به فرم مکمل توجه داشته باشید. مکمل بدنسازی بتا آلانین در فرم‌های مختلف از جمله پودر، کپسول و قرص موجود است. فرم پودر معمولاً ارزان‌تر است و جذب آن نیز سریع‌تر است.

همچنین میزان بتا آلانین در انتخاب آن تاثیرگذار خواهد بود. مقدار توصیه شده مصرف روزانه بتا آلانین 4 گرم است. برخی از مکمل‌ها حاوی 2 گرم بتا آلانین در هر وعده هستند و باید دو بار در روز مصرف شوند. کیفیت مکمل نیز حائز اهمیت است. هنگام خرید مکمل بتا آلانین، به دنبال برندهای معتبر باشید که از مواد اولیه با کیفیت استفاده می‌کنند که البته همه این موارد روی قیمت مکمل بتا آلانین موثر است.

 

 

بهترین بتا آلانین ایرانی

برای شناسایی و خرید بهترین بتا آلانین ایرانی باید در کنار کیفیت محصول، میزان اثربخشی، طعم و قیمت آن، به نیازهای فردی و شرایط و اهداف خود نیز توجه داشته باشید. شرکت های ایرانی و خارجی بسیاری اقدام به تولید و عرضه انواع مکمل ورزشی از جمله مکمل بدنسازی بتا آلانین نموده اند. در این بین برخی از برندهای بتا آلانین ایرانی که به طور کلی به عنوان گزینه‌های برتر در نظر گرفته می‌شوند عبارتند از:

  • بتا آلانین ژن استار : این محصول یک مکمل بتا آلانین با کیفیت بالا و موثر است که توسط یک شرکت معتبر ایرانی تولید می‌شود.
  • بتا آلانین فانتوم نوتریشن : این محصول یک مکمل بتا آلانین با کیفیت خوب و مقرون‌به‌صرفه است که توسط یک شرکت معتبر ایرانی تولید می‌شود.
  • بتا آلانین دوبیس : این محصول یک مکمل بتا آلانین با طعم‌های مختلف است که توسط یک شرکت معتبر ایرانی تولید می‌شود.

 

قرص بتا آلانین ژن استار

قرص بتا آلانین ژن استار، یک مکمل ورزشی است که به افزایش قدرت و حجم عضلات، کاهش خستگی و بهبود عملکرد ورزشی کمک می کند. این مکمل حاوی بتا آلانین، یک اسید آمینه غیر ضروری است که در بدن به کارنوزین تبدیل می شود. کارنوزین یک بافر اسیدهای تولید شده در عضلات در طول تمرینات ورزشی است. افزایش سطح کارنوزین در عضلات، می تواند به کاهش خستگی و بهبود عملکرد ورزشی کمک کند.

بتا آلانین با هیستیدین واکنش می دهد و کارنوزین را تشکیل می دهد. کارنوزین در عضلات وجود دارد و از خستگی جلوگیری می کند.

هنگامی که عضلات کار می کنند، اسید لاکتیک تولید می شود. اسید لاکتیک باعث کاهش pH عضلات و ایجاد خستگی می شود. کارنوزین با اتصال به اسید لاکتیک، pH عضلات را حفظ می کند و از خستگی جلوگیری می کند.

مصرف قرص بتا آلانین ژن استار در ورزشکاران می تواند باعث افزایش قدرت و حجم عضلات، کاهش خستگی و بهبود عملکرد ورزشی شود.

نحوه مصرف این مکمل به این صورت است که باید روزانه یک وعده کامل (2 قرص) از قرص بتا آلانین ژن استار، نیم ساعت قبل از تمرین مصرف شود.

قرص بتا آلانین ژن استار

 

پودر بتا آلانین کراتین و ویتامین C فانتوم نوتریشن

پودر بتا آلانین کراتین و ویتامین C فانتوم نوتریشن، یک مکمل ورزشی است که به افزایش کارایی ورزشکاران کمک می کند. بتا آلانین، یک اسید آمینه غیر ضروری است که در بدن به کارنوزین تبدیل می شود. کارنوزین یک بافر اسیدی است که در عضلات وجود دارد و از خستگی عضلات جلوگیری می کند. کراتین، یک اسید آمینه ضروری است که در بدن به فسفوکراتین تبدیل می شود. فسفوکراتین یک منبع انرژی سریع برای عضلات است و ویتامین C، یک آنتی اکسیدان است که به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک می کند.

از جمله فواید مکمل بتا آلانین کراتین و ویتامین C می توان به افزایش استقامت، افزایش توان عضلات و تقویت سیستم ایمنی بدن اشاره کرد.

نحوه مصرف این مکمل به این صورت است که باید روزانه دو بار، هر بار یک پیمانه (۱۰ گرم) نیم ساعت قبل از تمرین مصرف شود.

پودر بتا آلانین کراتین و ویتامین C فانتوم نوتریشن

 

پودر بتا آلانین دوبیس نوتریشن

پودر بتا آلانین دوبیس نوتریشن یک مکمل ورزشی محبوب در بین ورزشکاران است که باعث افزایش توان آن ها هنگام تمرین می شود. از جمله مزایای پودر بتا آلانین دوبیس نوتریشن می توان به افزایش استقامت فیزیکی هنگام تمرین، ریکاوری بهتر پس از تمرین، بهبود عملکرد حین تمرین و سنتز بهتر کارنوزین برای جلوگیری از خستگی اشاره کرد.

نحوه مصرف این مکمل بدنسازی به این صورت است که باید روزانه دو بار، هر بار ۲ گرم در ۲۰۰ سی سی آب حل و میل شود.

پودر بتا آلانین دوبیس نوتریشن 300 گرم

 

بهترین بتا آلانین خارجی

بسته به نیازها و ترجیحات فردی و شرایطی که هر شخص دارد، بهترین بتا آلانین برای هر فرد متفاوت است. با این حال، برخی از برندهای بتا آلانین خارجی که به طور کلی به عنوان گزینه‌های برتر در نظر گرفته می‌شوند عبارتند از:

  • Optimum Nutrition Beta-Alanine : این محصول یک مکمل بتا آلانین با کیفیت بالا و موثر است که توسط یکی از معتبرترین شرکت‌های تولید مکمل ورزشی در جهان تولید می‌شود.
  • Myprotein Beta-Alanine : این محصول یک مکمل بتا آلانین مقرون‌به‌صرفه با کیفیت خوب است که توسط یک شرکت معتبر تولید می‌شود.
  • Cellucor C4 Original Beta-Alanine : این محصول یک مکمل بتا آلانین با طعم‌های مختلف است که حاوی کافئین نیز می‌باشد.
  • Kaged Muscle BCAA+EAA+Beta-Alanine : این محصول یک مکمل بتا آلانین با کیفیت بالا است که حاوی آمینو اسیدهای شاخه‌دار (BCAAs) و آمینو اسیدهای ضروری (EAAs) نیز می‌باشد.
  • Transparent Labs Beta-Alanine : این محصول یک مکمل بتا آلانین با کیفیت بالا است که فاقد مواد افزودنی و غیرضروری است.

هنگام انتخاب یک مکمل بتا آلانین خارجی، عواملی که باید در نظر بگیرید عبارتند از:

  • کیفیت : مهم است که مکملی را انتخاب کنید که از مواد اولیه با کیفیت بالا ساخته شده باشد.
  • اثربخشی : برخی از مکمل‌های بتا آلانین موثرتر از سایرین هستند.
  • طعم : اگر مکمل بتا آلانین را به صورت مایع مصرف می‌کنید، مهم است که طعم آن را دوست داشته باشید.
  • قیمت : قیمت مکمل‌های بتا آلانین متفاوت است. مهم است که مکملی را انتخاب کنید که با بودجه شما سازگار باشد.

در نهایت، بهترین راه برای تعیین اینکه کدام مکمل بتا آلانین خارجی برای شما مناسب است، امتحان کردن چند نمونه مختلف است. در ادامه یک نمونه محبوب از این مکمل ورزشی در بین ورزشکاران را مشاهده می کنید.

 

مکمل بتا آلانین اپتیموم نوتریشن

مکمل بتا آلانین اپتیموم نوتریشن، یک مکمل ورزشی است که به افزایش استقامت و عملکرد ورزشی کمک می‌کند. این مکمل حاوی ۱٫۶ گرم بتا آلانین، ۵۵۰ میلی‌گرم ال-هیستیدین، و فسفات است.

بتا آلانین یک اسید آمینه غیر ضروری است که در بدن به کارنوزین تبدیل می‌شود. کارنوزین یک بافر اسیدهای تولید شده در عضلات در طول تمرینات ورزشی است. افزایش سطح کارنوزین در عضلات، می‌تواند به کاهش خستگی و بهبود عملکرد ورزشی کمک کند.

ال-هیستیدین یک اسید آمینه ضروری است که به سنتز کارنوزین کمک می‌کند.

فسفات نیز یک ماده معدنی مهم است که در بسیاری از فرآیندهای بدن، از جمله تولید انرژی، نقش دارد.

مکمل بتا آلانین اپتیموم نوتریشن توسط یکی از معتبرترین شرکت‌های تولید مکمل ورزشی در جهان، یعنی شرکت اپتیموم نوتریشن، تولید می‌شود. این شرکت محصولات باکیفیت، موثر، و مقرون‌به‌صرفه‌ای را تولید می‌کند.

مکمل بتا آلانین اپتیموم نوتریشن دارای گواهینامه GMP است. این گواهینامه نشان‌دهنده این است که محصول تحت استانداردهای کنترل کیفیت سختگیرانه تولید شده است.

 

مکمل بتا آلانین اپتیموم نوتریشن

 

مقالات مشابه

دیدگاه‌ها

مجموع دیدگاه‌ها:

شما هم درباره این کالا دیدگاه ثبت کنید

کاربر گرامی ، جهت درج دیدگاه لطفا با نام کاربری خود وارد شوید .

با ثبت دیدگاه و مشارکت در ارائه توضیحات این کالا، به سایر کاربران در انتخاب کمک کنید
خانه دسته‌بندی مجوزها حساب‌کاربری