دسته‌بندی کالاها

قوی ترین و موثرترین قرص چربی سوز خانگی + دستور تهیه

نویسنده: مدیرسایت
منتشرشده در: دوشنبه, 03 بهمن 1401

 [مدت زمان تقریبی مطالعه: 8 دقیقه]

چربی سوزی با قرص و دمنوش های خانگی

از جمله مشکلاتی که بسیاری از افراد درگیر آن هستند، اضافه وزن و چاقی است. در بسیاری مواقع برای کاهش وزن، به توصیه دوستان و آشنایان یا حتی متخصصان تغذیه، افراد به سراغ برخی رژیم‌های لاغری سخت و طاقت‌فرسا می‌روند و برای مدتی از آن استفاده می‌کنند؛ اما به نتیجه دلخواه خود نمی‌رسند.

در این مطلب قصد داریم قوی‌ترین و مؤثرترین قرص چربی سوز خانگی و بهترین دمنوش‌های لاغری را به شما معرفی کنیم؛ اگر شما هم تمایل به کاهش وزن دارید، پیشنهاد میکنیم تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

آنچه در این مقاله می‌خوانید :

  • بهترین قرص چربی سوز خانگی

  • قرص لاغری دارچین و زنجبیل

  • قرص چربی سوز نعناع

  • دمنوش و قرص چربی سوز چای سبز

  • قرص چربی سوز زیره

  • دمنوش های لاغری خانگی

  • دمنوش دارچین

  • دمنوش گل محمدی

  • دمنوش ریشه زنجبیل

  • دو نوشیدنی چربی سوزی خانگی

بهترین قرص چربی سوز خانگی

چربی سوزی و لاغری شکم و پهلو در خانه

امروزه قرص‌های لاغری بسیار زیادی در کشور ایران تولید شده‌اند که با مصرف مرتب و منظم آن‌ها، نتایج خوبی برای افراد حاصل می‌شود. از جمله قرص‌های چربی سوز خانگی که در صورت مصرف درست و به اندازه، هیچ گونه عوارضی را در پی ندارند، می‌توان به قرص‌هایی که بر پایه انواع گیاهان دارویی ساخته شدند اشاره کرد. قرص‌هایی مانند قرص دارچین، قرص چای سبز و... .

همچنین قرص آلگومد و کپسول لاغری سلنداکر از جمله قرص‌های لاغری کاملا گیاهی به شمار رفته که هیچ نوع عوارض جانبی به همراه ندارند. همچنین، به راحتی می‌توان از این محصولات برای کاهش وزن و حتی کنترل وزن استفاده کرد. این قرص‌ها و کپسول‌ها بر پایه سه گیاه دارویی سنتی زردچوبه، گز روغنی و کاری ساخته می‌شوند.

به دلیل گیاهی بودن ساختار این قرص‌های لاغری، با مصرف آن‌ها به راحتی می‌توانید در مدت زمانی مشخص، بدون ابتلا به هیچ نوع عارضه‌ای به وزن ایده آل خود دست پیدا کنید. مصرف این قرص به مرور زمان سبب کاهش اشتها و توقف افزایش وزن نیز می‌شود.

به علاوه، از آنجایی که ترکیبات چربی سوز بسیار قوی‌ای در آن‌ها وجود دارند، تمامی چربی‌های اضافی بدن شما در قسمت پهلو، شکم، ران و… حذف شده و علاوه‌ بر کاهش وزن، سایز شما نیز کاهش می‌یابد.

تهیه محصولات چربی سوز از داروخانه آنلاین ژن سبز

قرص چربی سوز خانگی

محدودیتی برای مصرف این قرص‌ها وجود ندارد و آقایان و خانم‌ها به راحتی می‌توانند با مصرف آن‌ها در مدت زمانی کوتاه، به صورت قابل توجهی وزن خود را کاهش دهند. می‌توانید به آسانی این قرص و کپسول را طبق دستورات مخصوصی که دارند، با مواد سازنده آن در منزل درست کرده یا از داروخانه‌های معتبر تهیه کنید.

تمام قرص‌های چربی سوزی که به طرز تهیه آن‌ها در ادامه اشاره میکنیم، به دو شکل قابل مصرف اند؛ یا همراه با عسل، آن‌ها را به حالت خمیری درآورید؛ یا اینکه پودر به دست آمده را درون محفظه‌ای مانند کپسول‌های آماده (که از بازار می‌توانید بخرید)، ریخته و میل کنید.

قرص لاغری دارچین و زنجبیل

چربی سوزی شکم و پهلو با قرص لاغری دارچین

با ترکیب چند نوع ادویه می‌توانید خودتان در خانه قرص چربی سوز و لاغری درست کنید. برای این کار، کافیست یک قاشق دارچین را به همراه یک قاشق زردچوبه، یک قاشق زنجبیل و یک قاشق زیره مخلوط کرده و سپس به آن کمی عسل اضافه کنید تا خود را بگیرد و سفت شود. برای اینکه استفاده از این قرص راحت‌تر باشد، می‌توانید مقداری از این مواد را در سایز دلخواه درآورده و بگذارید خشک شود.

مصرف روزانه یک تا دو عدد از این قرص می‌تواند تا حد زیادی به افزایش متابولیسم بدن و چربی سوزی کمک کند؛ این قرص، قوی ترین و موثرترین قرص چربی سوز خانگی است که می‌توانید خودتان تهیه کنید.

قرص چربی سوز نعنا

چربی سوزی و لاغری با قرص چربی سوز خانگی نعنا

از آنجایی که نعنا دارای عطر بی‌نظیر و فوق العاده‌ای است، سبب فریب ذهن و در نتیجه کاهش اشتها می‌شود. این گیاه فوق‌العاده، علاوه‌ بر ایجاد احساس سیری در بدن و کمک به کاهش وزن، سبب بهبود خواب و تقویت سیستم ایمنی نیز می‌شود. ترکیب عسل، دارچین و زردچوبه را می‌توانید به هر ماده غذایی دیگری اضافه کرده و قرص چربی سوز بسازید. با افزودن کمی پودر خشک نعنا به این مخلوط، می‌توانید تا حد زیادی جلوی اشتهای خود را بگیرید. البته دمنوش چربی سوز نعنا هم گزینه بسیار مناسبی است.

برای تهیه این دمنوش باید یک قاشق چای‌خوری نعنا خشک شده را به یک لیوان آب داغ اضافه کرده و ده دقیقه برای دم کشیدن آن صبر کنید؛ برای داشتن طعم و مزه بهتر، می‌توانید آن را به همراه شیرین کننده‌های رژیمی یا عسل میل کنید.

تهیه محصولات کاهش وزن از داروخانه آنلاین ژن سبز

قرص و دمنوش چربی سوز چای سبز

دمنوش لاغری چای سبز

بر اساس تحقیقات سه ماهه‌ای که بر روی شرکت کنندگان در دو گروه ورزشکار صورت گرفت، افرادی که در طول روز از ۴ الی ۵ لیوان چای سبز استفاده می‌کردند، نسبت به شرکت کنندگانی که چای سبز و ترکیبات آن را مصرف نمی‌کردند، تقریبا ۲ کیلو کاهش وزن بیشتری داشتند. از این‌ رو بهتر است که قبل از تمرین، برای افزایش چربی سوزی، حتما از یک فنجان چای سبز یا قرص چربی سوز خانگی آن استفاده کنید.

قرص چربی سوز چای سبز را می‌توانید از ترکیب گیاه چای سبز خرد شده، زیره، عسل و کمی زنجبیل به دست آورید. این ترکیب برای افرادی که دوست ندارند دمنوش چای سبز بخورند، جایگزین بسیار مناسبی است. افرادی هم که ترجیح می‌دهند آن را به صورت چای و دمنوش میل کنند، باید یک قاشق غذاخوری چای سبز را به دو لیوان آب جوشیده‌ای که کمی سرد شده، اضافه کرده و به مدت ۵ دقیقه صبر کنند تا کاملاً دم بکشد و آماده شود.

شما می‌توانید جهت تاثیر بیشتر این دمنوش و کاهش سردی آن، از کمی دارچین و زنجبیل نیز استفاده نمایید.  در صورتی‌ که قصد دارید چای سبز شیرین میل کنید، می‌توانید از عسل که یک شیرین کننده طبیعی است، استفاده کنید. توجه داشته باشید که بهترین قوری برای دم کردن این دمنوش، قوری چینی و پیرکس است. (تا حد امکان از قوری استیل استفاده نکنید؛ زیرا در چای سبز ماده‌ای به نام تانن وجود دارد که در اثر تماس با آهن قوری استیل، رسوب خواهد داد.)

مصرف چای سبز در کاهش وزن، چربی سوزی و لاغری به خصوص در قسمت شکم و پهلو تاثیر قابل توجهی دارد.

قرص چربی سوز زیره

قرص چربی سوز خانگی زیره

زیره سبز و سیاه، دو نمونه از گیاهان دارویی و ادویه‌های اصلی کشور ایران اند. فیبر موجود در زیره سیاه و زیره سبز سبب افزایش چربی سوزی، متابولیسم بدن و کاهش اشتها می‌شود. قدرت چربی سوزی این گیاه به قدری بالاست که آن را به نام "بی رحم ترین چربی سوزی شکم" نیز می‌شناسند. بیشترین تاثیرات زیره، در لاغری شکم و پهلو‌ است. شما می‌توانید از مکمل های فیبر هم برای این منظور استفاده کنید.

مکمل فیبر چه تاثیراتی دارد؟

استفاده از مکمل های فیبر، با کاهش اشتها و درنتیجه، کاهش میزان غذایی که میل می‌کنید، سبب کاهش وزن شما در طولانی مدت می‌شود. برای تاثیر بیشتر، شما می‌توانید در کنار قرص‌های چربی سوز یا دمنوش‌های لاغری، از مکمل فیبر هم استفاده کنید. برای تهیه این محصولات، می‌توانید به صفحه مکمل فیبر داروخانه آنلاین ژن سبز مراجعه کنید.

برای تهیه قرص چربی سوز خانگی از این ماده مقوی، مقداری زیره را آسیاب کرده و با دارچین - که آن هم خاصیت چربی سوزی بالایی دارد - مخلوط کنید. برای ایجاد قرص از این ترکیب پودری، می‌توانید از عسل استفاده کنید. همچنین، می‌توانید این‌ ترکیب را در ظرفی ریخته و هربار به اندازه یک قاشق مرباخوری از آن بردارید.

به جای قرص، می‌توانید از دمنوش زیره هم استفاده کنید. اگر قصد تهیه این دمنوش خوش طعم و مقوی را دارید، باید از دانه زیره یا پودر آن استفاده نمایید. ابتدا یک قاشق چای خوری از زیره سبز یا سیاه را به آب جوش با دمای ۸۰ درجه سانتی گراد اضافه کرده و به مدت زمان ۱۵ الی ۲۰ دقیقه صبر کنید تا دم بکشد. در صورتی‌ که از طعم این دمنوش خوش‌تان نمی‌آید، می‌توانید آب لیمو ترش تازه یا عسل را به آن اضافه کرده و سپس میل کنید. برای کاهش وزن و چربی سوزی، بهتر است این دمنوش را ۳۰ دقیقه قبل از ناهار و شام مصرف کنید.

دمنوش های لاغری خانگی

علاوه بر قرص های چربی سوز خانگی، می‌توانید از دمنوش های گیاهی و دست ساز هم برای کاهش وزن استفاده کنید. در ادامه چند نوع دمنوش را با هم می‌بینیم:

دمنوش دارچین

دمنوش لاغری خانگی دارچین

دارچین از خوش عطرترین ادویه‌ها در جهان است که در اکثر مواد غذایی به عنوان چربی سوز استفاده می‌شود. از خواص مصرف دارچین می‌توان به کاهش و کنترل سطح قند خون، کاهش اشتها، افزایش چربی سوزی و در نهایت لاغری اشاره کرد.

افرادی که قصد کاهش وزن اصولی دارند، می‌توانند در کنار رژیم غذایی، از قرص چربی سوز خانگی دارچین که در ابتدا به آن اشاره شد استفاده کنند. همچنین، به جای قرص می‌توانند در طول روز دمنوش دارچین بخورند.

بد نیست بدانید که هر چقدر سطح قند خون متعادل‌تری داشته باشید، کمتر به اشتهای کاذب دچار خواهید شد و در نتیجه، فرایند چربی سوزی در بدن بهتر انجام می‌شود.

قند خون تاثیر قابل توجهی بر وزن داشته و همچنین، میزان گرسنگی ما به صورت چشمگیری تحت تاثیر آن قرار می‌گیرد. مهم‌ترین معیاری که میزان انرژی بدن را مشخص می‌کند، قند خون است و به هر اندازه که قند خون بدن بیشتر باشد، رغبت بیشتری برای ورزش کردن دارید.

دمنوش گل محمدی

دمنوش چربی سوز خانگی گل محمدی

گل محمدی که اغلب با نام گل رز سرخ نیز شناخته می‌شود، به عنوان یک داروی ادرارآور ملایم در بدن فعالیت می‌کند. از آنجایی که در این گل مواد دیورتیک (ادرار آور) وجود دارند، مصرف این ماده سبب می‌شود که کلیه‌ها سدیم (نمک) بیشتری را دفع نمایند و در نهایت، باعث سم‌زدایی سریع‌تر بدن شوند.

بد نیست بدانید که اگر نمک موجود در بدن، بیش از اندازه باشد، مقدار آب موجود در خون کاهش پیدا کرده و سبب ایجاد غلظت خون می‌شود. تمامی این موارد سبب آسیب به سلامت کلی بدن و گردش خون خواهند شد.

علاوه‌ بر این، هنگامی که افراد دچار کاهش وزن شدید می‌شوند و چربی زیادی از دست می‌دهند، مقدار آب بدن نیز به صورت چشمگیری کاهش می‌یابد. به این دلیل که هیدراته بودن بدن از اصلی‌ترین و مهم‌ترین معیار‌های کاهش وزن و سم‌ زدایی محسوب می‌شود، بهتر است که حتما به اندازه یک الی دو فنجان از دمنوش گل محمدی در طول روز استفاده کنید.

برای آماده‌سازی این دمنوش، ابتدا آب را بجوشانید و زمانی که به دمای ۸۰ درجه سانتی گراد رسید، به اندازه یک قاشق غذاخوری گل محمدی خشک شده یا تازه به آن بیفزایید و به مدت ۱۵ دقیقه اجازه دهید تا دم بکشد. از این دمنوش علاوه‌ بر کاهش وزن و چربی سوزی می‌توانید برای درمان یبوست نیز از گل محمدی استفاده نمایید.

دمنوش ریشه زنجبیل

دمنوش خانگی لاغری زنجبیل

پیشنهاد می‌کنیم حتما دمنوش زنجبیل را در برنامه روزانه خود قرار دهید. ریشه زنجبیل به دلیل خاصیت چربی سوزی بسیار زیاد، کاهش اشتها و خواص آنتی اکسیدان فراوان، سبب کاهش وزن و تقویت سیستم ایمنی می‌شود. بر اساس مطالعات و تحقیقات انجام شده در دانشگاه ماستریخت (واقع در کشور هلند)، در گیاه زنجبیل، نوعی کافئین وجود دارد که در چربی سوزی و کاهش وزن، تاثیر قابل توجهی دارد. بهتر است که این دمنوش را به همراه عسل، قبل از انجام تمرینات ورزشی مصرف نمایید.

دو نوشیدنی چربی سوز خانگی

نوشیدنی لاغری خانگی

تا اینجا با چند دمنوش و قرص چربی سوز خانگی قوی آشنا شده‌اید. بهتر است که با خوشمزه‌ترین نوشیدنی‌های چربی سوز خانگی نیز آشنا شوید:

نوشیدنی خیار و نوشیدنی لیمو:

این نوشیدنی‌ها، از جمله معروف‌ترین و محبوب‌ترین نوشیدنی‌های چربی سوز خانگی اند. برای تهیه نوشیدنی چربی سوز خیار، به یک عدد لیموترش و یک عدد خیار تازه، یک قاشق غذاخوری زنجبیل تازه یا خشک، مقداری جعفری، یک قاشق غذاخوری آب آلوئه ورا و نصف لیوان آب خنک نیاز داریم. تمام این مواد غذایی را درون مخلوط کن ریخته و با یکدیگر ترکیب کنید.

بهترین زمان مصرف این نوشیدنی خوش طعم، قبل از خواب شبانه است. در صورتی‌ که پس از گذشت یک ماه، تغییراتی را در وزن و بدن خود مشاهده کردید، یک هفته این نوشیدنی را مصرف نکنید و مجدد شروع به استفاده نمایید.

برای تهیه نوشیدنی چربی سوز لیمو به دو عدد خیار، یک عدد پرتقال، کمی نعنا و عسل، یک عدد لیموترش و چهار لیوان آب خنک نیاز دارید. در صورتی‌ که طعم عسل یا نعنا را در این نوشیدنی نمی‌پسندید، می‌توانید آن را حذف کنید. همچنین می‌توانید به جای آب معمولی از آب گازدار برای خوش طعم‌تر شدن آن استفاده نمایید.

ابتدا یکی از خیار‌ها را رنده کرده و در دستگاه مخلوط کن بریزید؛ سپس آب پرتقال، آب لیموترش، عسل و آب را به آن اضافه کرده و کاملاً با یکدیگر مخلوط کنید. سپس دومین خیار را به صورت حلقه‌ای برش داده و به همراه سایر مواد در یک پارچ بزرگ بریزید. درنهایت، با برگ نعنا تازه تزیین کرده و میل کنید.

حرف آخر

استفاده از قرص‌های چربی سوزی و لاغری اگر با برنامه ورزشی ترکیب شود، می‌تواند تاثیری فوق‌العاده‌ای بر روی بدن‌تان بگذارد. اگر علاوه بر قرص چربی سوز خانگی، نیاز به خرید انواع پروتئین ،  گینر ،  کراتین ،  ال کارنیتین  و دیگر مکمل‌های ورزشی با قیمت مناسب دارید، می‌توانید با مراجعه به فروشگاه  ژن سبز  و جستجوی نام محصول، خرید خود را انجام دهید.

همچنین، شما می‌توانید محصولات مدنظر خود را به صورت اقساطی از ژن سبز تهیه کرده و هزینه آن را طی اقساط چهار ماهه پرداخت کنید. برای اطلاع از شرایط خرید اقساطی مکمل، می‌توانید به صفحه "خرید قسطی مکمل" مراجعه کنید.

اگر شما نیز طرز تهیه نوعی قرص چربی سوز قوی خانگی را بلدید، طرز تهیه آن را در بخش نظرات، با ما به اشتراک بگذارید.

منابع

  • https://www.healthline.com/nutrition/5-natural-fat-burnershttps://draxe.com/nutrition/fat-burners

  • https://totalshape.com/supplements/homemade-fat-burner

  • https://www.outlookindia.com/outlook-spotlight/best-pills-to-lose-belly-fat-news-219229

دیدگاه‌ها

مجموع دیدگاه‌ها:

شما هم درباره این کالا دیدگاه ثبت کنید

کاربر گرامی ، جهت درج دیدگاه لطفا با نام کاربری خود وارد شوید .

با ثبت دیدگاه و مشارکت در ارائه توضیحات این کالا، به سایر کاربران در انتخاب کمک کنید

متاسفانه هنوز دیدگاهی برای این محصول ثبت نشده

خانه دسته‌بندی مجوزها حساب‌کاربری