دوتایی های شگفت انگیز(کراتین هدیه) با ارسال رایگان+خرید حضوری


دسته‌بندی کالاها

بهترین ال کارنتین برای لاغری

نویسنده: مدیرسایت
منتشرشده در: 22 فروردین 1401

بهترین ال کارنتین برای لاغری و کاهش وزن

در بین مکمل های ورزشی ، مکمل ال کارنتین بصورت تخصصی برای چربی سوزی و کاهش وزن مورد استفاده قرار می گیرد.

در تمام دنیا افراد زیادی به دنبال راهی برای بالا بردن متابولیسم و در نتیجه کاهش وزن و لاغری هستند. این موضوع باعث شده تا  در جستجوی بهترین ال کارنتین برای کاهش وزن و چربی سوزی باشند.

مکمل ال کارنتین به شکل های مختلفی در بازار به فروش می رسد ولی برای اثرگذاری سریع تر ال کارنتین مایع را پیشنهاد می دهیم زیرا زودتر جذب بدن می‌شود و نتیجه گیری سریعتر دیده می شود.

حتما با مشورت با پزشک و فرد متخصص دوز مناسبی از ال کارنتین مایع را مصرف کنید و به مرور افزایش دهید تا زودتر به نتیجه دلخواهتان برسید.

برای تاثیر گذاری بیشتر باید مصرف این مکمل در کنار تمرینات ورزشی منظم و رژیم غذایی متناسب باشد.

از جمله فواید مکمل بدن سازی ال کارنتین می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • افزایش متابولیسم و در نتیجه آن چربی‌سوزی و لاغری
  • افزایش سطح انرژی در زمان انجام و بعد از تمرینات ورزشی
  • کاهش خستگی در زمان تمرین و کاهش درد بعد از اتمام تمرین
  • تقویت سیستم ایمنی بدن به دلیل خواص آنتی اکسیدانی
  • موثر در تقویت حافظه در افراد سالخورده
  • کاهش فشار خون و پیشگیری از بیماری‌های قلبی
  • افزایش قدرت باروری در مردان بعلت افزایش تحرک اسپرم‌ها

خرید مکمل بدنسازی

نحوه مصرف ال کارنتین برای لاغری

علاقمندان به کاهش وزن می‌توانند روزی ۲ تا ۴ گرم ال کارنتین مصرف کنند. البته توجه داشته باشید که تمام این مقدار نباید به یکباره مصرف شود و بهتر است در ۲ تا ۳ نوبت تقسیم و مصرف شود تا اثرگذاری بیشتر و بهتر باشد.

دوز مصرفی پیشنهادی برای مصرف روزانه مکمل ال کارنتین ۲ گرم است. یعنی اگر کپسول ۱۰۰۰ میلی‌گرمی ال کارنتین مصرف می‌کنید، باید ۲ بار در روز آن را مصرف کنید. مصرف این مکمل حتی در روزهای بدون تمرین ورزشی هم باید ادامه داشته باشد و انفصالی در آن نباشد تا تاثیرگذاری بیشتر انجام شود.

بهترین نتیجه گیری از مصرف ال کارنتین وقتی مشاهده می شود که در کنار این مکمل ۳۰ تا ۴۰ گرم کربوهیدرات هم استفاده کنید. این مکمل برای ورود به سلول‌های عضلانی به سطح انسولین بالا در بدن نیاز دارد، پس باید کربوهیدرات این وظیفه را بر عهده بگیرد.

 

با ال کارنتین چقدر وزن کم می کنیم

افرادی که علاقمند به مصرف این مکمل هستند و یا تصمیم دارند مصرف آن را آغاز کنند باید از اثربخشی آن هم اطلاع داشته باشند و میزان معقول نتایج آن را بدانند. اگر رژیم غذایی درست و سالم و تمرینات ورزشی منظمی داشته باشید با مصرف ال کارنتین هر هفته حدود ۱ تا ۲ کیلوگرم کاهش وزن خواهید داشت. البته مقدار کاهش وزن به موارد مختلفی وابسته است و هر عاملی می تواند باعث سرعت یا تاخیر این روند شود.

انوع مکمل ورزشی

نحوه عملکرد ال کارنتین در بدن

مکمل ال کارنتین اسیدهای چرب برای تولید انرژی را به سلول‌ها منتقل می‌کند. ال-کارنتین از اسیدهای آمینه لیزین و متیونین تشکیل شده و آزاد سازی انرژی از سلول های چربی را بر عهده دارد. ال کارنتین وظیفه انتقال اسیدهای چرب به داخل میتوکندری را بر عهده دارد.

کمک به سوخت و ساز و تبدیل غذا به انرژی از مهمترین وظایف ال کارنتین در بدن است. این کار از راه انتقال اسیدهای چرب بلند زنجیره به داخل میتوکندری‌ها برای بتااکسیداسیون انجام می شود. چون مصرف چربی‌ها به عنوان منبع انرژی محسوب می شود، در مصرف گلیگوژن عضلات هم صرفه جویی شده و حفظ آن ها خستگی را به تعویق می اندازد. استفاده از سلول های چربی هم باعث چربی سوزی و کاهش وزن می شود.

بهترین زمان مصرف ال کارنتین

با آگاهی از بهترین زمان مصرف ال کارنتین، سریع تر از حالت معمول به نتیجه دلخواه  و وزن نرمال خود می رسید.

بهترین نتیجه گیری با مصرف ال کارنیتن مایع حاصل می سود زیرا سریعا جذب بدن می‌شود. برای نتیجه گیری سریع تر و بهتر باید حداقل یک ساعت قبل از شروع تمرینات ورزشی این مکمل را مصرف کنید.

برای چربی سوزی و کاهش وزن بهتر، مکمل ال کارنتین را در کنار مکمل ‏سی ال ای یا سایر مکمل ها در میان وعده بدون خوردن منابع غذایی مصرف نمایید.

راهنمای خرید مکمل ورزشی

چگونه تاثیر ال کارنتین را افزایش دهیم؟

بعضی ورزشکاران برای تاثیر بیشتر مکمل ال کارنتین آن را با مکمل های دیگری بصورت همزمان استفاده می کنند تا تاثیر آن بیشتر شود. درد ادامه لیستی از این مکمل ها را مشاهده می کنید.

مصرف همزمان مکمل ال کارنتین و CLA

برای سرعت بخشیدن به پروسه کاهش وزن گاها پیشنهاد می شود که مکمل ال کارنتین و مکمل CLA در با هم مصرف شوند. CLA که یک اسید چرب است به شکل مکمل در چربی‌سوزی استفاده می شود. مصرف همزمان این دو مکمل ویژگی چربی‌سوزی آنها را افزایش داده و تاثیر آن ها را در کاهش وزن چند برابر می کند زیرا منجر به تجزیه بیشتر چربی‌ها در بدن می شود و به حفظ توده عضلانی هم کمک می‌شود. توجه داشته باشید که برای مصرف همزمان این دو مکمل باید آن ها را از دوز کم شروع کنید و به مرور افزایش دهید. بهترین زمان مصرف هم 1 ساعت قبل از شروع تمرینات ورزشی است که باید با فاصله ۳۰ دقیقه از هم این دو را مصرف کنید تا نتایج آن را ببینید.

مصرف همزمان ال کارنتین و کراتین

همانطور که گفته شد مکمل ال کارنتین برای کاهش وزن مناسب است ولی در کنار کراتین اثر قابل توجهی در کاهش وزن ندارد. در عوض مصرف همزمان ال کارنتین و کراتین توانایی بدن برای انجام  تمرینات بی-هوازی را بهبود می بخشد. تمرینات بی هوازی بدون استفاده از اکسیژن انجام می شود و طی انجام آن گلوکز در بدن تجزیه می‌شود. تمرینات بی‌هوازی سخت ‌تر انجام می شوند اما کوتاه ‌تر از تمرینات هوازی بحساب می‌آیند. پس اگر صرفا برای لاغری به دنبال ترکیب مکمل ها هستید، ترکیب این دو مکمل شما را به هدفتان نمی رساند.

مصرف همزمان ال کارنتین با قهوه

شما می توانید در کنار مکمل ال کارنتین قهوه میل کنید و از مزایای آن بهره ببرید. ترکیب ال کارنتین با قهوه باعث بهبود عملکرد قلب می شود. ال کارنتین باعث می‌شود که سلول‌های بدن اسیدهای چرب را جذب کرده و آنها را تبدیل به انرژی کنند. استفاده همزمان مکمل ال کارنتین و قهوه موجب عملکرد بهتر ورزشکاران در تمرینات و مسابقات ورزشی می شود. در کل در کنار ال کارنتین می ‌توان از مکمل‌های دارای کافئین هم استفاده نمود.

مصرف همزمان ال کارنتین با امگا ۳

تحقیقات نشان داده که مصرف همزمان مکمل ال کارنتین و امگا ۳ برای کاهش چربی‌های بدن مفید است. زیرا قرص امگا ۳ متابولیسم را بالا می برد و مکمل ال کارنتین هم با تجزیه اسیدهای چرب انرژی تولید می کند. اگر میزان ال کارنتین کافی نباشد احتمال ذخیره اسیدهای چرب در بدن افزایش پیدا می کند. مقدار مناسب مکمل ال کارنتین در بدن باعث افزایش چربی سوزی و افزایش انرژی برای انجام فعالیت ها می شود. پس علاقمندان به کاهش وزن می توانند از مکمل ال کارنتین و امگا ۳ بصورت همزمان استفاده کنند تا نتیجه بهتری بگیرند.

اکنون می دانید که اجازه مصرف همزمان کدام مکمل ها با ال کارنتین را دارید، اما باید از تداخلات دارویی آن هم آگاه باشید تا بصورت همزمان از آن ها استفاده نکنید که دچار مشکل نشوید. مصرف همزمان مکمل ال کارنتین و افدرین خطر حمله قلبی را افزایش می دهد. در کنار Yohimbe هم نباید از ال کارنتین استفاده کنید زیرا منجر به افزایش ضربان قلب می شود و سلامتی شما را به خطر می اندازد.

مکمل ال کارنتین در کنار داروهای آسنوکومارول، داروهای دارای هورمون تیروئید و وارفارین هم نباید مصرف شود.

 

مکمل بدنسازی

مقالات مشابه

دیدگاه‌ها

مجموع دیدگاه‌ها:

شما هم درباره این کالا دیدگاه ثبت کنید

کاربر گرامی ، جهت درج دیدگاه لطفا با نام کاربری خود وارد شوید .

با ثبت دیدگاه و مشارکت در ارائه توضیحات این کالا، به سایر کاربران در انتخاب کمک کنید
خانه دسته‌بندی مجوزها حساب‌کاربری