دسته‌بندی کالاها

بهترین مکمل های کراتین با قیمت کمتر از یک میلیون تومان + خرید قسطی کراتین

نویسنده: مدیرسایت

[مدت زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه]

این روزها با افزایش قیمت کالاهای سلامت محور و مکمل‌ها، قیمت یکی از مهم‌ترین دغدغه افراد در خرید محصولات شده است. بسیاری از افراد گمان می‌کنند که همیشه قیمت بیشتر، به معنای کیفیت بهتر است؛ اما در حقیقت اینطور نیست! شما می‌توانید با بررسی گزینه‌ها و مقایسه آن‌ها با هم، خریدی باکیفیت‌تر و به‌صرفه‌تر داشته باشید. ما در این مقاله، به بررسی 5 تا از بهترین مکمل‌های کراتین با قیمت زیر یک میلیون تومان می‌پردازیم.

همچنین در پایان، کمی درباره سرویس خرید اقساطی مکمل از داروخانه آنلاین ژن سبز صحبت خواهیم کرد؛ با ما همراه باشید.

1- رتبه اول: کراتین ترکیبی ترک نوتریشن (TREC Nutrition)

کراتین ترکیبی ترک نوتریشن، کراتین CM3، کراتین مالات ترک

برند ترک نوتریشن، یکی از معروف‌ترین و محبوب‌ترین برندهای تولیدکننده مکمل در دنیاست. محصولات این برند، تحت لیسانس اروپا در ایران نیز عرضه می‌شوند. ترک نوتریشن معمولا با تنوع محصولات و کیفیت مکمل‌های خود شناخته می‌شود. اگر با سبد محصولات این برند آشنا نیستید، می‌توانید به صفحه "برند ترک نوتریشن (TREC Nutrition)" مراجعه کنید.

مکمل کراتین ترکیبی ترک نوتریشن (به نام کراتین CM3)، یکی از بهترین و به صرفه‌ترین مکمل‌های کراتین بازار است. این محصول، فرمولاسیون خاصی داشته و برخلاف بسیاری از محصولات موجود در بازار، به جای فرم کراتین مونوهیدرات، از فرم کراتین مالات برخوردار است. آیا تا به حال نام این فرم مکمل کراتین را شنیده بودید؟

مزایای کراتین مالات نسبت به کراتین مونوهیدرات

  1. جذب سریع‌تر در بدن: هر دو فرم کراتین مونوهیدرات و کراتین مالات، جزو فرم‌های زودجذب کراتین بوده و در بدن به خوبی جذب می‌شوند. با این حال، برخی پژوهش‌ها نشان می‌دهند که کراتین مالات، می‌تواند نسبت به کراتین مونوهیدرات سریع‌تر جذب شود.

  2. اثربخشی سریع‌تر: معمولا دوره‌های بارگیری با کراتین مالات، زودتر از بارگیری کراتین با فرم مونوهیدرات زمان می‌برند. به عبارتی، اکثر افراد با مصرف کراتین مالات، تاثیرات مصرف کراتین را در مدت زمان کوتاه‌تری متوجه می‌شوند.

  3. افزایش حجم بیشتر: یکی دیگر از مزایای کراتین مالات نسبت به کراتین مونوهیدرات، افزایش حجم بیشتر عضلات است. مشاهده شده افرادی که از مکمل کراتین مالات استفاده می‌کنند، نسبت به مصرف کنندگان کراتین مونوهیدرات، حجم بیشتر و ماندگارتری خواهند گرفت.

با وجود همه این مزایا، شاید انتظار داشته باشید که قیمت این محصول بالای یک میلیون تومان باشد؛ اما اینطور نیست! کراتین CM3 ترک (نسخه 250 گرمی)، در حال حاضر با قیمت 945000 تومان در داروخانه آنلاین ژن سبز به فروش می‌رسد.

برای مشاهده قیمت بروز و ثبت سفارش این محصول، می‌توانید به صفحه "کراتین CM3 ترک نوتریشن" مراجعه کنید.

2- رتبه دوم: کراتین مونوهیدرات مکس ماسل

کراتین مونوهیدرات مکس ماسل

در رتبه دوم، پیشنهاد ما به شما خرید محصول کراتین مونوهیدرات مکس ماسل است. این محصول که به نام "مکس کراتین" نیز شناخته می‌شود، درصد خلوص بسیار بالا و طعم مناسبی دارد.  جالب است بدانید که در ارزیابی درصد خلوص کراتین مونوهیدرات مکس ماسل، از نوعی فناوری پیشرفته به نام "HPLC" استفاده شده است. تست‌های معتبر دستگاهی، همگی درصد خلوص و کیفیت این محصول آمریکایی را تضمین کرده اند.

همچنین، تجربیات ما در داروخانه آنلاین ژن سبز و فیدبک‌های مشتریان نیز این مسئله را تایید می‌کنند. از بین تمامی مکمل‌های کراتین مونوهیدرات، مکس کراتین یکی از بهترین، باکیفیت‌ترین و به‌صرفه‌ترین گزینه‌ها برای خرید است. فرمولاسیون خاص، خلوص بالا و طعم عالی این محصول، آن را از سایر رقبا متمایز کرده اند.

در حال حاضر، مکمل کراتین مونوهیدرات مکس ماسل (250 گرمی) با قیمت 885000 تومان در داروخانه آنلاین ژن سبز به فروش می‌رسد.

برای مشاهده قیمت بروز و ثبت سفارش، می‌توانید به صفحه "کراتین مونوهیدرات مکس ماسل" مراجعه کنید.

3- رتبه سوم: کراتین میکرونایزد نوتریشن پلاس (سری پرو NP)

کراتین میکرونایزد نوتریشن پلاس، سری پرو نوتریشن پلاس

هرچقدر که اندازه ذرات مکمل کراتین کوچک‌تر باشند، بدن راحت‌تر می‌تواند آن‌ها را جذب کند. به فرایند ریز کردن و کوچک‌ کردن ذرات یک ماده، "میکرونایزینگ" یا "Micronizing" گفته می‌شود. به همین نحو، به کراتینی که طی این فرایند ذرات کوچکی پیدا کرده، کراتین میکرونایزد می‌گوییم.

کراتین مونوهیدرات میکرونایزد نوتریشن پلاس، یکی از دو مکمل کراتین میکرونایزد در بازه قیمتی کمتر از یک میلیون تومان است. این محصول نسبت به کراتین مونوهیدرات عادی، جذب بهتری داشته و به میزان بیشتری در ماهیچه‌های شما بارگیری می‌شود.

در حال حاضر، قیمت کراتین میکرونایزد نوتریشن پلاس، 904 هزار تومان است. این محصول، حاوی 300 گرم کراتین میکرونایزد بوده و 60 سروینگ کراتین شما را تامین می‌کند.

برای اطلاع از قیمت بروز و ثبت سفارش، می‌توانید به صفحه "کراتین میکرونایزد نوتریشن پلاس" مراجعه کنید.

4- رتبه چهارم: کراتین مونوهیدرات بلید اسپرت (Blade Sport)

کراتین مونوهیدرات 300 گرمی بلید اسپرت

دومین مکمل کراتین مونوهیدرات میکرونایزد در بازه قیمتی کمتر از یک میلیون تومان، مکمل کراتین بلید اسپرت است. این محصول مجارستانی، کیفیت و فرمولاسیون مناسبی داشته و یکی از بهترین گزینه‌ها در این بازه قیمتی است.

یکی دیگر از مزایای این محصول، وزن 300 گرمی آن است. معمولا اکثر کراتین‌های باکیفیت در بازه قیمتی کمتر از یک میلیون تومان، در وزن 250 گرمی عرضه می‌شوند. کراتین مونوهیدرات بلید اسپرت، تنها کراتین 300 گرمی و میکرونایزد با سروینگ سایز 5 گرمی در این بازه قیمتی است. به همین دلیل، اگر به دنبال یک مکمل کراتین میکرونایزد به صرفه می‌گردید، کراتین مونوهیدرات بلید اسپرت گزینه بسیار مناسبی برای شما خواهد بود.

در حال حاضر، قیمت این محصول در داروخانه آنلاین ژن سبز، 977 هزار تومان است.

برای اطلاع از قیمت بروز این محصول و ثبت سفارش، می‌توانید به صفحه "کراتین مونوهیدرات بلید اسپرت" مراجعه کنید.

5- رتبه پنجم: سوپر کراتین کارن

پودر کراتین مونوهیدرات سوپر کراتین کارن (PNC)

برند کارن، یکی از بهترین و باکیفیت‌ترین شرکت‌های ایرانی در عرصه تولید مکمل است. در میان سبد محصولات متنوع این برند، سوپر کراتین یکی از محبوب‌ترین محصولات کارن است. این مکمل جالب، علاوه بر تامین کراتین مونوهیدرات بدن شما، ترکیبات مقوی دیگری نیز دارد. از جمله ترکیبات دیگر این محصول، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • گلوتامین

  • آرژنین

  • تائورین

ترکیب موارد نام برده شده در کنار کراتین، می‌توانند سبب افزایش حجم سریع‌تر و شکل‌گیری بهتر توده عضلانی شما شوند. در کنار همه این موارد، قیمت این محصول 300 گرمی، یکی دیگر از مزایای رقابتی آن است. در حال حاضر، سوپر کراتین کارن به قیمت 806000 تومان در داروخانه آنلاین ژن سبز به فروش می‌رسد.

برای اطلاع از قیمت بروز و ثبت سفارش، می‌توانید به صفحه "سوپر کراتین کارن" مراجعه کنید.

خرید اقساطی مکمل کراتین از داروخانه آنلاین ژن سبز

خرید قسطی مکمل ورزشی، خرید اقساطی مکمل ورزشی

ما در مجموعه ژن سبز، همواره در تلاش برای تجربه بهتر مشتریان خود هستیم. در همین جهت، می‌توانید با خیال راحت و بدون دغدغه، محصولات موزد نظر خود را از ژن سبز تهیه کرده و هزینه آن را در 4 قسط پرداخت کنید. شما می‌توانید سبد خرید خود را در 10 دقیقه تکمیل کرده و به راحتی از سرویس خرید اقساطی اسنپ پی برای خرید از داروخانه آنلاین ژن سبز استفاده کنید.

برای اطلاعات بیشتر، به صفحه "خرید اقساطی مکمل" مراجعه کنید.

دیدگاه‌ها

مجموع دیدگاه‌ها:

شما هم درباره این کالا دیدگاه ثبت کنید

کاربر گرامی ، جهت درج دیدگاه لطفا با نام کاربری خود وارد شوید .

با ثبت دیدگاه و مشارکت در ارائه توضیحات این کالا، به سایر کاربران در انتخاب کمک کنید

متاسفانه هنوز دیدگاهی برای این محصول ثبت نشده

خانه دسته‌بندی مجوزها حساب‌کاربری