دوتایی های شگفت انگیز(کراتین هدیه) با ارسال رایگان+خرید حضوری


دسته‌بندی کالاها

معرفی بهترین پروتئین وی ایرانی و خارجی

نویسنده: مدیرسایت
منتشرشده در: 22 فروردین 1401

مکمل پروتئین وی یکی از پرطرفدارترین مکمل‌های مصرفی در بین ورزشکاران و افرادی است که به دنبال افزایش حجم عضلانی هستند. پروتئین‌ها مواد مغذی ضروری برای رشد و نگهداری بافت عضلانی به شمار می‌روند. مکمل پروتئین وی، پروتئین ایزوله شده‌ای از شیر گاو است که دارای تمام اسیدآمینه‌های ضروری بدن بوده و به راحتی جذب بدن می‌شود. برای انتخاب بهترین مکمل پروتئین وی، باید به میزان و نوع پروتئین، طعم و مواد افزودنی به کار رفته در فرمولاسیون و برند معتبر و شناخته شده تولیدکننده توجه داشت. در این مطلب با معرفی بهترین پروتئین وی ایرانی و خارجی، شما را در انتخاب بهترین پروتئین وی یاری خواهیم کرد.

 

برای انتخاب بهترین پروتئین وی به چه مواردی توجه کنیم؟

برای انتخاب بهترین پروتئین وی، باید به موارد مختلفی توجه کنید که در ادامه به برخی از مهم ترین آن ها اشاره خواهیم کرد:

نوع پروتئین وی: پروتئین وی در سه نوع کنسانتره، ایزوله و هیدرولیز شده موجود است. پروتئین وی کنسانتره ارزان ترین نوع است و حدود 70 درصد پروتئین دارد. پروتئین وی ایزوله خالص تر است و حدود 90 درصد پروتئین دارد. پروتئین وی هیدرولیز شده سریع ترین نوع است و به راحتی هضم می شود.

میزان پروتئین: هر سروینگ پروتئین وی باید حاوی حداقل 20 گرم پروتئین باشد. اگر به دنبال افزایش حجم عضلات هستید، بهتر است از پروتئین وی با درصد پروتئین بالاتر استفاده کنید.

میزان کربوهیدرات و چربی: پروتئین وی باید حاوی مقدار کمی کربوهیدرات و چربی باشد. اگر به دنبال کاهش وزن هستید، بهتر است از پروتئین وی با درصد کربوهیدرات و چربی پایین استفاده کنید.

طعم: پروتئین وی در طعم های مختلفی مانند شکلات، موز، وانیل و … موجود است. طعمی را انتخاب کنید که از آن لذت می برید.

قیمت: قیمت مکمل پروتئین وی نیز یک عامل مهم در انتخاب آن است. پروتئین وی های خارجی معمولاً گران تر از پروتئین وی های ایرانی هستند اما در عمل تفاوت خاصی بین کیفیت و نتیجه آن ها وجود ندارد.

در نهایت برای انتخاب بهترین پروتئین وی با یک فرد متخصص مشورت کنید. او می تواند به شما کمک کند تا بهترین پروتئین وی را برای نیازهای خود انتخاب کنید. همچنین نظرات کاربران را بررسی کنید. نظرات کاربران می تواند به شما کمک کند تا کیفیت پروتئین وی را ارزیابی کنید. مکمل پروتئین وی و یا هر مکمل ورزشی دیگری که قصد مصرف ان را دارید باید از یک فروشگاه معتبر خریداری شود. خرید پروتئین وی از یک فروشگاه معتبر، اطمینان حاصل می کند که پروتئین وی با استانداردهای کیفیت تولید شده است.

 

بهترین پروتئین وی

 

بهترین پروتئین وی ایرانی

بر اساس نظرات ورزشکاران و افرادی که از برندهای مختلف مکمل ورزشی پروتئین وی ایرانی استفاده کرده اند، پروتئین وی کاله یکی از بهترین پروتئین وی های ایرانی است که از شیر گاو بدون چربی تهیه شده است و حاوی ۷۴ درصد پروتئین و ۹ درصد کربوهیدرات است.

پودر پروتئین وی کاله 1800گرم

 

با توجه به نظرات ورزشکاران و افرادی که از برندهای مختلف مکمل ورزشی پروتئین وی استفاده کرده اند، پروتئین وی ایزوله گلد استار دوبیس یکی از بهترین پروتئین وی های ایرانی است. این پروتئین وی حاوی 90 درصد پروتئین است و از شیر گاو خالص تهیه شده است. پروتئین وی ایزوله گلد استار دوبیس دارای طعم های متنوعی مانند شکلات، موز، وانیل و … است.

 

پروتئین وی ایزوله گلد استار دوبیس

بهترین گینر خارجی

پروتئین وی ایزوله پرو وی 100 بی پی آی اسپورت نیز یکی دیگر از پروتئین وی های خارجی باکیفیت است. این پروتئین وی حاوی 90 درصد پروتئین است و از شیر گاو بدون چربی تهیه شده است. پروتئین وی ایزوله پرو وی 100 بی پی آی اسپورت دارای طعم های متنوعی مانند شکلات، موز، وانیل و … است.

پودر پروتئین وی اچ دی بی پی آی اسپرت

 

پروتئین وی ایزوله ماس پرو الیت مکس ماسل نیز یک پروتئین وی خارجی با کیفیت است. این پروتئین وی حاوی 90 درصد پروتئین است و از شیر گاو بدون چربی تهیه شده است. پروتئین وی ایزوله ماس پرو الیت مکس ماسل دارای طعم های متنوعی مانند شکلات، موز، وانیل و … است.

پودر پیور وی 100 درصد مکس ماسل

انتخاب بهترین گینر برای هر فرد به عوامل مختلفی مانند میزان بودجه، طعم مورد علاقه و میزان کالری و پروتئین مورد نیاز بستگی دارد.

 

بهترین پروتئین وی برای حجم

بهترین پروتئین وی برای حجم، پروتئین وی ایزوله است. پروتئین وی ایزوله حاوی بیشترین مقدار پروتئین (بیش از 90%) بوده و مقدار چربی و لاکتوز در آن به حداقل می‌رسد. این پروتئین به سهولت جذب بدن شده و در مدت زمان اندکی هضم آن صورت می‌گیرد. پروتئین وی ایزوله همه آمینو اسیدهای ضروری برای بدن را شامل شده و ریزمغذی‌های زیادی دارد.

پروتئین وی ایزوله به دلیل محتوای پروتئین بالایی که دارد، بهترین عملکرد را برای افزایش حجم عضلات دارد. پروتئین وی ایزوله از تحلیل عضلانی جلوگیری کرده و ریکاوری را تسریع می کند. علاوه بر این ایزوله پروتئین وی، سریع حل شده و به سرعت جذب بدن می شود؛ به همین دلیل می توان آن را بهترین پروتئین وی برای حجم دهی دانست.

در نهایت، بهترین پروتئین وی برای حجم دهی به عوامل مختلفی مانند اهداف بدنسازی، شرایط بدنی، بودجه و سلیقه شخصی بستگی دارد. در صورت امکان، بهتر است با یک متخصص تغذیه یا مربی بدنسازی مشورت کنید تا بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید.

بهترین پروتئین وی برای حجم خشک

برای افزایش حجم عضلات و دستیابی به ظاهری خشک و همراه با توده عضلانی بیشتر، بهتر است پروتئین های وی متمرکز (WPC) استفاده کنید. خواص پروتئین های WPC برای حجیم شدن عضلات شامل هضم آهسته‌تر و رهاسازی تدریجی اسیدهای آمینه برای ماهیچه‌سازی مداوم می‌باشد.

 

بهترین پروتئین وی ایزوله

بهترین پروتئین وی 100 درصد

بهترین پروتئین وی 100 درصد، پروتئینی است که حاوی 90 درصد یا بیشتر پروتئین باشد. این نوع پروتئین وی خالص ترین نوع است و به راحتی هضم می شود. از ویژگی‌های این پروتئین‌ها می‌توان به داشتن کمترین میزان کربوهیدرات و چربی، سرعت جذب بالاتر، هضم آسان‌تر و طعم خوب اشاره کرد. برخی از بهترین پروتئین وی 100 درصد عبارتند از:

پروتئین وی ایزوله ویثر

پروتئین وی ایزوله ویثر یک پروتئین وی 100 درصد با طعم های طبیعی است. این پروتئین وی حاوی 90 درصد پروتئین است و از شیر گاو بدون چربی تهیه شده است. پروتئین وی ایزوله ویثر دارای طعم های متنوعی مانند شکلات، موز، وانیل و … است.

پودر وی پروتئین ایزوله ویثر 2270 گرم

 

پروتئین وی ایزوله کیو ان تی

پروتئین وی ایزوله کیو ان تی یک پروتئین وی 100 درصد با کیفیت بالا است. این پروتئین وی حاوی 90 درصد پروتئین است و از شیر گاو بدون چربی تهیه شده است. پروتئین وی ایزوله کیو ان تی دارای طعم های متنوعی مانند شکلات، موز، وانیل و … است.

انتخاب بهترین پروتئین وی 100 درصد به عوامل مختلفی مانند بودجه، طعم مورد علاقه و میزان پروتئین مورد نیاز بستگی دارد.

 

پروتئین وی ایزوله کیو ان تی

 

مقالات مشابه

دیدگاه‌ها

مجموع دیدگاه‌ها:

شما هم درباره این کالا دیدگاه ثبت کنید

کاربر گرامی ، جهت درج دیدگاه لطفا با نام کاربری خود وارد شوید .

با ثبت دیدگاه و مشارکت در ارائه توضیحات این کالا، به سایر کاربران در انتخاب کمک کنید
خانه دسته‌بندی مجوزها حساب‌کاربری