دوتایی های شگفت انگیز(کراتین هدیه) با ارسال رایگان+خرید حضوری


دسته‌بندی کالاها

بهترین کراتین حجم دهنده ایرانی و خارجی

نویسنده: مدیرسایت
منتشرشده در: 22 فروردین 1401

کراتین یکی از مهمترین و پرکاربردترین مکمل‌های ورزشی است که به طور گسترده‌ای توسط ورزشکاران و بدنسازان مصرف می‌شود. کراتین یک اسید آمینه طبیعی است که در بدن، نقش مهمی در انتقال و ذخیره انرژی دارد.

مکمل کراتین با بهبود عملکرد عضلانی و افزایش قدرت و توان عضلات، باعث افزایش توانایی بدن در انجام تمرینات سنگین ورزشی می‌شود. همچنین کراتین می‌تواند به تسریع در بازیابی عضلات پس از تمرین و کاهش درد عضلانی کمک کند.

البته مصرف بی‌رویه کراتین هم می‌تواند عوارضی مانند اختلال در عملکرد کلیه‌ها داشته باشد. بنابراین توصیه می‌شود مکمل کراتین تنها تحت نظر متخصص تغذیه یا پزشک مصرف شود. در مجموع، مکمل کراتین به درستی و با دوز مناسب، می‌تواند به بهبود عملکرد ورزشی کمک شایانی کند. قبل از خرید مکمل کراتین، به قیمت مکمل کراتین و ویژگی های مختلف آن توجه نموده و سپس اقدام به خرید نمایید.

 

بهترین کراتین ایرانی

بر اساس بررسی های انجام شده، بهترین کراتین ایرانی در حال حاضر پودر کراتین مونوهیدرات اولترا پاور پگاه است. این کراتین از کیفیت بالایی برخوردار است و از مواد اولیه با کیفیت تهیه شده است. همچنین، قیمت این کراتین نسبتاً مناسب است.

سایر کراتین های ایرانی نیز از کیفیت خوبی برخوردار هستند و شما می توانید با توجه به خصوصیات هر یک، بهترین گزینه را برای خود انتخاب نمایید. از دیگر کراتین های ایرانی با کیفیت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

پودر کراتین مونوهیدرات اولترا پاور پگاه 300 گرم

پودر کراتین مونوهیدرات ژن استار ۳۰۰ گرم

پودر کراتین مونوهیدرات ژن استار ۳۰۰ گرم یک کمک نیرو زا و غیر هوازی است و از عملکرد شدید عضلانی پشتیبانی می‌کند. کراتین مونوهیدرات با افزایش تولید فسفو کراتین، انرژی مورد نیاز عضلات برای انجام تمرینات شدید را تامین می‌کند. مکمل کراتین، بازده قدرت عضلانی را به میزان قابل توجهی افزایش می‌دهد.

کراتین مونوهیدرات با افزایش ذخایر فسفو کراتین، قدرت انقباض عضلات را افزایش می‌دهد. به افزایش قدرت و استقامت انقباضی در طی تمرین‌های غیر هوازی کمک می‌نماید. کراتین مونوهیدرات با افزایش تولید فسفو کراتین، انرژی مورد نیاز عضلات برای انجام تمرینات غیر هوازی را تامین می‌کند. نحوه مصرف این مکمل اینگونه است که باید روزانه ۱ پیمانه از این پودر را با ۲۰۰ تا ۳۰۰ میلی‌ لیتر آب یا آب میوه مخلوط کرده و میل نمایید.

پودر کراتین مونوهیدرات ژن استار ۳۰۰ گرم

 

کراتین 100 درصد گلد کر لاین ترک نوتریشن 250 گرم

کراتین یک ماده طبیعی است که در بدن انسان یافت می‌شود و به تولید انرژی در عضلات کمک می‌کند. کراتین به ویژه برای ورزشکارانی که در رشته‌های ورزشی سرعتی، قدرتی و انفجاری فعالیت می‌کنند، بسیار مفید است.

از جمله فواید مصرف کراتین می توان به افزایش قدرت و توان عضلات، افزایش حجم عضلات و تسریع ریکاوری عضلات اشاره کرد.

پودر کراتین گلد کر ترک نوتریشن ۲۵۰ گرم یک مکمل ورزشی است که از کراتین مونوهیدرات خالص تهیه شده است. این مکمل حاوی ویتامین C و سدیم نیز است که باعث بهبود عملکرد ورزشکاران حرفه‌ای می‌شود.

از جمله ویژگی‌های پودر کراتین گلد کر ترک نوتریشن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • 100 درصد کراتین مونوهیدرات خالص
  • حاوی ویتامین C و سدیم
  • فاقد طعم
  • میکرونیزه شده
  • قابلیت حل سریع

نحوه مصرف پودر کراتین گلد کر ترک نوتریشن به این صورت است که باید روزانه 1 پیمانه (5 گرم) از پودر را با 200 تا 300 میلی‌لیتر آب یا آب میوه مخلوط کرده و میل نمایید.

کراتین 100 درصد گلد کر لاین ترک نوتریشن 250 گرم

 

بهترین مارک کراتین خارجی

بر اساس بررسی های انجام شده، بهترین مارک کراتین خارجی در حال حاضر کراتین مونوهیدرات اپتیموم نوتریشن محصول آمریکا است. این کراتین از کیفیت بالایی برخوردار است و از مواد اولیه با کیفیت تهیه شده است. همچنین، قیمت این کراتین نسبتاً مناسب است.

سایر کراتین های خارجی نیز از کیفیت خوبی برخوردار هستند، اما کراتین مونوهیدرات اپتیموم نوتریشن به دلیل کیفیت بالای مواد اولیه، قیمت مناسب و برند معتبر، بهترین گزینه برای خرید است. انتخاب بهترین مارک کراتین خارجی به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله:

  • کیفیت مواد اولیه: کراتین ها از مواد مختلفی مانند کراتین مونوهیدرات، کراتین اتیل استر، کراتین سیترات و کراتین مالات تهیه می شوند. کراتین مونوهیدرات از رایج ترین و موثرترین انواع کراتین است.
  • برند: برخی از برندهای کراتین از اعتبار بیشتری برخوردار هستند و محصولات آنها کیفیت بالاتری دارند.
  • قیمت: قیمت کراتین ها متفاوت است. برخی از کراتین ها قیمت بالاتری دارند و برخی دیگر قیمت پایین تری دارند.

در نهایت، انتخاب بهترین مارک کراتین خارجی به نیازها و بودجه شما بستگی دارد.

کراتین مونوهیدرات اپتیموم نوتریشن

 

پودر کراتین 3000 یورو ویتال

پودر کراتین 3000 یورووتال 250 گرمی یک مکمل ورزشی محصول آلمان است که به دلیل ترکیبات ویژه خود، دارای قدرت سوخت و ساز بالایی است و به خوبی در بدن جذب می شود. همچنین، طعم و مزه آن نیز مناسب است.

این مکمل مزایای بسیار زیادی دارد که یکی از مهم ترین آن ها جلوگیری از تشکیل اسید لاکتیک در عضلات است. همچنین، کراتین 3000 یورووتال به عنوان احیاکننده ذخایر گلیکوژنی بدن شناخته می شود و مصرف آن می تواند به طور چشمگیری در افزایش حجم عضلات در ورزش های سرعتی و قدرتی مؤثر باشد.

به طور کلی، مواردی همچون افزایش قدرت و عملکرد عضلانی ورزشکاران، تحریک سنتز گلیکوژن عضله، بهبود عملکرد مغز و حافظه، افزایش کراتین عضله و دفع مواد سمی را می توان مزایای استفاده از این محصول دانست. نحوه مصرف کراتین 3000 یورووتال به دو دوره تقسیم می شود:

دوره بارگیری

در دوره بارگیری، روزانه در 4 وعده مختلف و در هر وعده به میزان 5 گرم از این مکمل را مصرف کنید. برای نتیجه گیری بهتر می توانید زمان مصرف این مکمل را به صورت زیر برنامه ریزی کنید:

  • یک وعده به طور ناشتا
  • یک وعده دو ساعت قبل از تمرین
  • یک وعده نیم ساعت پس از اتمام تمرین بدنسازی
  • یک وعده قبل از خواب

 

دوره نگهدارنده

در دوره نگهدارنده، فرد بایستی هر روز به میزان 2 الی 5 گرم از این مکمل را مصرف کند. بهترین زمان برای مصرف این مکمل در دوران نگهدارنده آن است که نصف میزان مکمل روزانه را 2 و نیم ساعت قبل از تمرین و مابقی را 2 ساعت پس از اتمام تمرین مصرف کند.

پودر کراتین 3000 یورو ویتال

 

بهترین کراتین حجم دهنده

همانطور که گفته شد از مکمل کراتین به منظور افزایش حجم استفاده می شود. یکی از محصولاتی که بعنوان بهترین کراتین حجم دهنده شناخته می شود پودر کراتین ۳۰۰۰ میلی‌گرم آپوویتال است.

پودر کراتین ۳۰۰۰ میلی‌گرم آپوویتال یک مکمل ورزشی است که در هر سروینگ (۵ گرم) حاوی ۳ گرم کراتین مونوهیدرات خالص است. کراتین یک ماده طبیعی است که در بدن انسان یافت می‌شود و به تولید انرژی در عضلات کمک می‌کند.

استفاده از پودر کراتین آپوویتال در دوره حجم می‌تواند به افزایش توده عضلات کمک کند. کراتین با افزایش تولید فسفوکراتین، انرژی مورد نیاز عضلات برای انجام تمرینات شدید را تامین می‌کند. این امر باعث می‌شود که ورزشکاران بتوانند تمرینات خود را با شدت بیشتری انجام دهند و در نتیجه حجم عضلات خود را افزایش دهند.

علاوه بر افزایش حجم عضلات، پودر کراتین آپوویتال می‌تواند به بهبود عملکرد فیزیکی ورزشکاران نیز کمک کند. کراتین با افزایش قدرت و توان عضلات، به ورزشکاران کمک می‌کند تا در تمرینات خود عملکرد بهتری داشته باشند.

پودر کراتین آپوویتال همچنین باعث افزایش انرژی و قدرت عضلانی می‌شود. این امر به ورزشکاران کمک می‌کند تا در طول روز احساس خستگی کمتری داشته باشند و بتوانند فعالیت‌های خود را با انرژی بیشتری انجام دهند.

پودر کراتین آپوویتال یک مکمل کاملاً ایمن است و در صورت مصرف طبق دستورالعمل هیچ عوارض جانبی برای مصرف‌کنندگان ندارد.

بهترین کراتین حجم دهنده

بهترین کراتین برای حجم خشک

بهترین کراتین برای حجم خشک، کراتین مونوهیدرات است. کراتین مونوهیدرات ساده ترین و موثرترین نوع کراتین است که به خوبی در بدن جذب می شود. کراتین مونوهیدرات با افزایش تولید فسفوکراتین، انرژی مورد نیاز عضلات برای انجام تمرینات شدید را تامین می کند. این امر باعث می شود که ورزشکاران بتوانند تمرینات خود را با شدت بیشتری انجام دهند و در نتیجه حجم عضلات خود را افزایش دهند.

علاوه بر کراتین مونوهیدرات، کراتین مالات نیز می تواند گزینه مناسبی برای حجم خشک باشد. کراتین مالات ترکیبی از کراتین و مالات است که به جذب سریع تر کراتین در بدن کمک می کند. یکی از محبوب ترین کراتین ها برای حجم خشک پودر کراتین مونوهیدرات 100% دوبیس است.

پودر کراتین دوبیس یک مکمل ورزشی است که از کراتین مونوهیدرات خالص تهیه شده است. کراتین یک ماده طبیعی است که در بدن انسان وجود دارد و به تولید انرژی در عضلات کمک می کند.

از جمله فواید مصرف پودر کراتین دوبیس می توان به افزایش قدرت عضلات و افزایش حجم عضلات نام برد. نحوه مصرف پودر کراتین دوبیس یک پیمانه (۵ گرم) قبل از تمرین و یک پیمانه (۵ گرم) بعد از تمرین است و در روزهای غیر تمرینی نیز می توان یک پیمانه (۵ گرم) در صبح مصرف کرد.

بهترین کراتین برای حجم خشک

مقالات مشابه

دیدگاه‌ها

مجموع دیدگاه‌ها:

شما هم درباره این کالا دیدگاه ثبت کنید

کاربر گرامی ، جهت درج دیدگاه لطفا با نام کاربری خود وارد شوید .

با ثبت دیدگاه و مشارکت در ارائه توضیحات این کالا، به سایر کاربران در انتخاب کمک کنید
خانه دسته‌بندی مجوزها حساب‌کاربری