دوتایی های شگفت انگیز(کراتین هدیه) با ارسال رایگان+خرید حضوری


دسته‌بندی کالاها

بهترین ال کارنیتین برای کاهش وزن و چربی سوزی

نویسنده: مدیرسایت
منتشرشده در: 22 فروردین 1401

ال کارنیتین یک ماده طبیعی است که در بدن انسان و حیوانات تولید می‌شود. این ماده نقش مهمی در سوخت و ساز چربی‌ها و تولید انرژی دارد. به همین دلیل، استفاده از مکمل ال کارنیتین به عنوان یک روش کمکی برای کاهش وزن و چربی سوزی مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. در این مقاله به بررسی بهترین ال کارنیتین برای کاهش وزن و چربی سوزی و قیمت مکمل ال کارنیتین می پردازیم و چند نمونه از محبوب ترین نمونه های این مکمل ورزشی را معرفی خواهیم کرد.

این مکمل می تواند اشتها را کاهش دهد. مطالعات نشان داده اند افرادی که ال کارنیتین مصرف می کنند، کمتر احساس گرسنگی می کنند و کالری کمتری می خورند. مکمل ال کارنیتین می تواند سوخت و ساز بدن را افزایش دهد. ال کارنیتین سوخت و ساز پایه و حرارت سازی بدن را بالا می برد که باعث می شود بدن کالری بیشتری بسوزاند.

علاوه بر این ممکن است بتواند چربی سوزی را در حین تمرین تقویت کند. برخی تحقیقات نشان داده اند ال کارنیتین مکمل می تواند اکسیداسیون چربی را در طول تمرینات استقامتی افزایش دهد. مصرف روزانه 2-3 گرم ال کارنیتین به عنوان بخشی از یک رژیم غذایی متعادل و برنامه تمرینی منظم برای کمک به کاهش وزن و چربی سوزی توصیه می شود.

 

 

بهترین ال کارنیتین ایرانی

در حال حاضر، برندهای مختلفی از مکمل ال کارنیتین در ایران تولید و عرضه می‌شوند. برخی از این برندها عبارتند از ژن استار، دوبیس، آلامو، بی اس کی، کارن، ویثر و یوروویتال. در انتخاب بهترین ال کارنیتین ایرانی، عوامل زیر باید در نظر گرفته شوند:

  • فرم مکمل: فرم مایع (ویال) جذب سریع‌تری نسبت به فرم‌های جامد (قرص، کپسول، پودر) دارد.
  • دوز مکمل: دوز توصیه شده برای مصرف مکمل ال کارنیتین برای کاهش وزن معمولاً 2000 تا 3000 میلی گرم در روز است.
  • کیفیت مکمل: هنگام خرید مکمل ال کارنیتین، حتماً از کیفیت و اعتبار برند سازنده اطمینان حاصل کنید.

به طور کلی، می‌توان گفت که بهترین ال کارنیتین ایرانی، مکملی است که حاوی فرم ال-کارنیتین ال-تارتارات، دوز مناسبی از ال کارنیتین و کیفیت بالایی داشته باشد.

بر اساس بررسی‌های انجام شده و نظرات ورزشکاران مصرف کننده مکمل های ورزشی، بهترین ال کارنیتین‌ ایرانی می تواند یکی از موارد زیر باشد:

 

ویال خوراکی ال کارنیتین 1000بی اس کی

ویال خوراکی ال کارنیتین 1000بی اس کی به عنوان یک چربی‌سوز عمل می‌کند و با کمک به بدن در استفاده از چربی‌ها به عنوان منبع انرژی، به کاهش وزن و چربی‌سوزی کمک می‌کند. علاوه بر این، ال-کارنیتین به بهبود عملکرد قلب و عروق، کبد و متابولیسم بدن نیز کمک می‌کند. ویال خوراکی ال-کارنیتین 1000 BSK یک مکمل تخصصی برای ورزشکاران حرفه‌ای است که به افزایش قدرت، استقامت و ترمیم بافت عضلانی آنها کمک می‌کند.

از جمله ویژگی‌ها و مشخصات این مکمل می توان به کاهش‌ بیماری‌های قلبی عروقی، کاهش‌ بیماری‌های کبدی، بهبود خستگی جسمی و روحی، کمک به ترمیم بافت عضلانی و قدرت بخشیدن به ماهیچه‌ها اشاره کرد.

این مکمل به تعداد 10 عدد ویال توسط ایران ساخته می شود و برای خانم‌ها و آقایان، ورزشکاران مایل به کاهش یا کنترل وزن و گیاه‌خواران یا افراد تحت رژیم لاغری مناسب است.

نحوه استفاده این مکمل به این صورت است که باید روزانه 2 تا 4 گرم از این محصول را با فاصله زمانی 3 تا 4 ساعت، به همراه غذا و یا در نوشیدنی و غذای مایع حل و مصرف کرد.

ویال خوراکی ال کارنیتین 1000بی اس کی

ویال خوراکی ال کارنیتین 3000 آلامو

ویال خوراکی ال کارنیتین 3000 آلامو یک مکمل چربی‌سوز است که متابولیسم را بالا می برد و به کاهش وزن و چربی‌سوزی کمک می‌کند. همچنین برای عملکرد قلب و عروق، کبد و متابولیسم بدن نیز مفید است.

از جمله مزایای مصرف ویال خوراکی ال-کارنیتین 2000 آلامو می توان به کاهش وزن و چربی‌سوزی، بهبود عملکرد قلب و عروق، بهبود عملکرد کبد، افزایش متابولیسم بدن، بهبود عملکرد عضلات و کاهش خستگی اشاره کرد.

نحوه مصرف ویال خوراکی ال-کارنیتین 2000 آلامو به این صورت است که باید روزانه یک ویال به همراه غذا یا نوشیدنی مصرف شود. این مکمل به تعداد 10 عدد ویال توسط ایران ساخته می شود و برای خانم‌ها و آقایان مناسب است.

 

ویال خوراکی ال کارنیتین 3000 آلامو

قرص ال کارنیتین ژن استار

قرص ال کارنیتین ژن استار حاوی 1000 میلی گرم ال کارنیتین در هر قرص است و جذب سریعی دارد. این محصول برای ورزشکاران و افرادی که به دنبال کاهش وزن و چربی سوزی هستند، مناسب است.

ال کارنتین 120 عددی ژن استار 1000 میلی گرم

 

بهترین مارک ال کارنیتین خارجی

اگر بخواهیم از بین برندهای معتبر خارجی ال کارنیتین، بهترین مارک ال کارنیتین خارجی را نام ببریم می توانیم موارد زیر را به شما معرفی کنیم:

  • BiotechUSA
  • Nutricost
  • NaturaLife Labs
  • EHPlabs
  • Optimum Nutrition
  • MusclePharm
  • NOW Foods

 

قرص ال کارنیتین 1000 بایوتک آمریکا

قرص ال کارنیتین 1000 بایوتک آمریکا می توان در سوخت و ساز چربی‌ها و تولید انرژی موثر باشد. قرص ال-کارنیتین 1000 بایوتک آمریکا حاوی 1000 میلی گرم ال-کارنیتین است.

از جمله مزایای مصرف قرص ال-کارنیتین 1000 بایوتک آمریکا می توان به کاهش وزن و چربی‌سوزی، بهبود عملکرد قلب و عروق، بهبود عملکرد کبد، افزایش متابولیسم بدن، بهبود عملکرد عضلات و کاهش خستگی اشاره کرد.

نحوه مصرف قرص ال-کارنیتین 1000 بایوتک آمریکا به این صورت است که باید روزانه 2 تا 4 عدد قرص، همراه با غذا یا نوشیدنی مصرف شود. این محصول ساخت آمریکا بوده و شرکت واردکننده آن کیمیا مکمل آراد می باشد.

 

قرص ال کارنیتین 1000 بایوتک آمریکا

 

بهترین ال کارنیتین برای بدنسازی

افرادی که می خواهند ال کارنیتین را برای بدنسازی و افزایش توده عضلانی استفاده کنند باید بدانند که بهترین ال کارنیتین برای بدنسازی، مکملی است که حاوی فرم ال-کارنیتین ال-تارتارات، دوز مناسبی از ال کارنیتین و کیفیت بالایی داشته باشد. ال-کارنیتین ال-تارتارات فرمی از ال کارنیتین است که جذب سریع‌تری نسبت به سایر فرم‌ها دارد. بنابراین، برای بدنسازی که ورزشکاران نیاز به انرژی بیشتری دارند، فرم ال-کارنیتین ال-تارتارات گزینه بهتری است.

در زمان خرید مکمل ال کارنیتین، حتماً از کیفیت و اعتبار برند سازنده اطمینان حاصل کنید. مکمل‌های ال کارنیتین تقلبی ممکن است حاوی مواد مضر یا غیرفعال باشند.

روزانه 3 تا 4 گرم ال کارنیتین مصرف کنید و حتما آن را با برنامه تمرینی مناسب و رژیم غذایی پرپروتئین همراه نمایید تا بیشترین نتیجه را بگیرید.

بهترین ال کارنیتین برای بدنسازی همانی است که نیازها و اهداف شما را پاسخ دهد. قرص ال کارنیتین 1000 میلی گرم کارن PNC یکی از همین موارد است که رضایت زیادی از مصرف آن توسط ورزشکاران بدنساز ابراز شده است. قرص ال کارنیتین ۱۰۰۰ میلی گرم کارن به عنوان یک مکمل ورزشی می‌تواند به بهبود عملکرد ورزشی، افزایش انرژی و توان جسمانی، کاهش وزن و بهبود سلامت قلب و عروق کمک کند. بدنسازان با توجه به شدت تمرینات و توصیه های متخصص ورزشی می توانند روزانه ۱ تا ۲ عدد قرص همراه غذا مصرف کنند.

 

قرص ال کارنیتین 1000 میلی گرم کارن 60 عددی PNC

بهترین ال کارنیتین برای کاهش وزن

استفاده از مکمل ال کارنیتین به عنوان یک روش کمکی برای کاهش وزن و چربی سوزی مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. این مکمل با کمک به انتقال اسیدهای چرب به میتوکندری، به کاهش وزن کمک می‌کند و با افزایش قدرت و استقامت عضلات، به ورزشکاران کمک می کند تا تمرینات خود را با شدت بیشتری انجام دهند. این امر نیز به کاهش وزن و چربی سوزی کمک می‌کند.
بهترین ال کارنیتین برای کاهش وزن با توجه به نیاز و اهداف و شرایط شما تعیین می شود. اما از بین محصولات مختلف این مکمل ورزشی، کپسول سی ال ای با ال کارنیتین ویثر از نمونه های محبوب و پر طرفداری است که ورزشکاران زیادی از مصرف آن ابراز رضایت کرده اند.

وجود همزمان مکمل سی ال ای و ال کارنیتین به طور موثری به کاهش وزن و چربی سوزی کمک می کند. سی ال ای با افزایش متابولیسم چربی و کاهش جذب چربی، به بدن کمک می کند تا چربی های ذخیره شده را بسوزاند. ال کارنیتین نیز با کمک به حمل چربی ها به سلول های انرژی زا، به این فرآیند کمک می کند. شما می توانید روزانه دو عدد، هر وعده یک عدد کپسول همراه با غذا میل کنید.

 

کپسول سی ال ای با ال کارنیتین ویثر 120 عدد

 

بهترین ال کارنیتین مایع

مکمل‌های ال کارنیتین با کیفیت بالا و در فرم‌های مختلف تولید می‌ شود که فرم مایع آن جذب بهتر و سریع تری دارد. از مزایای مصرف مکمل ال کارنیتین مایع آورده می توان به جذب سریع‌تر، طعم بهتر و حمل و نقل آسان‌تر اشاره کرد.

البته، لازم به ذکر است که مصرف مکمل ال کارنیتین مایع به تنهایی نمی‌تواند منجر به کاهش وزن قابل توجهی شود. برای رسیدن به نتیجه مطلوب، باید مکمل ال کارنیتین مایع را همراه با یک رژیم غذایی سالم و برنامه ورزشی منظم مصرف کنید.

از بین نمونه های مختلف این مکمل، بهترین ال کارنیتین مایع، ال کارنیتین مایع 3000 بنیان سلامت کسری می باشد. ال کارنیتین مایع بنیان سلامت کسری یکی از با کیفیت‌ترین کارنیتین‌های موجود در ایران است. این مکمل به صورت ویال‌های خوراکی ۱۰ میلی‌لیتری عرضه می‌شود. هر ویال حاوی ۱۰۰۰، ۲۰۰۰ یا ۳۰۰۰ میلی‌گرم ال-کارنیتین است.

بهترین زمان مصرف ال-کارنیتین مایع بنیان سلامت کسری، نیم ساعت تا یک ساعت قبل از تمرین است. این زمان به بدن فرصت می‌دهد تا ال کارنیتین را جذب کند و در زمان تمرین از آن استفاده کند. در روزهای غیر تمرینی نیز می‌توان یک تا دو ویال در ابتدای روز مصرف نمود.

 

ال کارنیتین مایع 3000 بنیان سلامت کسری

 

با ال کارنیتین چقدر وزن کم می کنیم

میزان کاهش وزن با مصرف ال کارنیتین به عوامل مختلفی از جمله میزان مصرف مکمل، رژیم غذایی، برنامه ورزشی و شرایط بدنی فرد بستگی دارد.

در مطالعات مختلف، میزان کاهش وزن با مصرف ال کارنیتین متفاوت بوده است. برخی از مطالعات نشان داده‌اند که مصرف ال کارنیتین می‌تواند منجر به کاهش وزن 2 تا 5 کیلوگرم در طی 8 تا 12 هفته شود. مطالعات دیگر نشان داده‌اند که مصرف ال کارنیتین می‌تواند منجر به کاهش وزن 1 تا 3 کیلوگرم در طی 4 تا 6 هفته شود.

به طور کلی، می‌توان گفت که مصرف ال کارنیتین می‌تواند به کاهش وزن کمک کند، اما میزان این کاهش وزن به عوامل مختلفی بستگی دارد.

در اینجا چند نکته برای افزایش اثربخشی مصرف ال کارنیتین برای کاهش وزن آورده شده است:

  • مکمل ال کارنیتین را همراه با یک رژیم غذایی سالم و برنامه ورزشی منظم مصرف کنید.
  • مکمل ال کارنیتین را در دوز توصیه شده مصرف کنید.
  • مکمل ال کارنیتین را از برندهای معتبر و با کیفیت خریداری کنید.

اگر قصد دارید از مکمل ال کارنیتین برای کاهش وزن استفاده کنید، حتماً با پزشک یا متخصص تغذیه مشورت کنید.

 

کاهش وزن با ال کارنیتین

مقالات مشابه

دیدگاه‌ها

مجموع دیدگاه‌ها:

شما هم درباره این کالا دیدگاه ثبت کنید

کاربر گرامی ، جهت درج دیدگاه لطفا با نام کاربری خود وارد شوید .

با ثبت دیدگاه و مشارکت در ارائه توضیحات این کالا، به سایر کاربران در انتخاب کمک کنید
خانه دسته‌بندی مجوزها حساب‌کاربری